• Announcements

• Negative Reputation   08/03/19

We've heard you loud and clear - negative reputation is back. Remember that it's still against the rules to complain about being downvoted - if you think someone's mass-downvoting posts or otherwise abusing the reputation system, DM a mod and we will take care of it.

Debora Cechetto #2

1608 posts in this topic

Posted

aproveitando a deixa da aparência natural da cechetto, achei umas fotos dela lá de 2011 num evento rock que ela foi com o ex

taking advantage of the subject matter of Deb's natural look, I found some photos of her in a rock event that she was with an ex 

(temos a clássica foto dela com a papada e de perfil já colocada aqui)

she's not ugly, BUT, she got nothing special like in her pics some years ago

FB_IMG_1543121316149.jpg

FB_IMG_1543120333286.jpg

FB_IMG_1543120255359.jpg

FB_IMG_1543120202464.jpg

8

Posted (edited)

aproveitando a deixa da aparência natural da cechetto, achei umas fotos dela lá de 2011 num evento rock que ela foi com o ex

taking advantage of the subject matter of Deb's natural look, I found some photos of her in a rock event that she was with an ex 

(temos a clássica foto dela com a papada e de perfil já colocada aqui)

she's not ugly, BUT, she got nothing special like in her pics some years ago

FB_IMG_1543121316149.jpg

FB_IMG_1543120333286.jpg

FB_IMG_1543120255359.jpg

FB_IMG_1543120202464.jpg

Only missing the main photo! KKKKKKKKKKKKK

1DFBFB66-5F74-455C-9A3D-EE2D2A063E15.jpeg

Edited by Sherlock
8

Posted

Only missing the main photo! KKKKKKKKKKKKK

1DFBFB66-5F74-455C-9A3D-EE2D2A063E15.jpeg

Eu amo essas fotos. Não só pelo sorriso encantador (pqp a mina faz um milhão de cirurgia mas não coloca um aparelho) mas também pelo fato de estar calor pra porra nesse evento (tem até um cara sem camisa nas fotos) e ela de manga comprida escondendo as tattoo nazista kkkkkkkkkk. Um classico.

I love those photos. Not only for the lovely smile (wtf she gets thousands of surgeries but doesn't put braces on) but also for the fact it's hot af at that event (there's even a guy w no shirt on) e she's wearing long sleeves to hide the nazi tattoos lol. A classic.

7

Posted

Dude this is just sooo wrong. is easy to accept urself when u born looking like these girls, this comparision is just mean, yeah she shouldn't deform herself like that, but imagine being her and seeing people mocking her with AND without modifications. People said that she would be so much better without photoshop and at the same time bully her natural look... like wtf 

Debs is ugly NOW, with or without photoshop. She turned into a freaking monster with all that crap she did to her face, and plus the poor editions and snow app on her pics. And the most important thing, she is ugly INSIDE. Now she looks like a monster with that scary face, to match her crappy personality.

But I don't think she was ugly on her teenage years... She used to be pretty cute, in my opinion. But anyway, everything goes down the drain the moment you find about her nazi shit.

2

Posted

"my New Phone, my voice isnt get late now" hahaha

_20181126_190811.JPG

_20181126_190840.JPG

_20181126_190854.JPG

_20181126_190910.JPG

_20181126_190922.JPG

4

Posted

Isso só quer dizer que o processador do cel novo é melhor kkkkkkkkkkk. Ainda continua sem poder se mexer senão acontece isso aqui..

That only means that the new phone is better lol. She still can't move too much or...

when-you-move-too-much-the-snapchat-filter-comes-16524153.jpg

9

Posted

_20181126_190922.JPG

Eu tenho uma pergunta! Ela só tem essa blusa? Não tira essa porra do corpo, deve tá uma suvaqueira do caralho isso aí, igual aquele cobertor de onça dela, quem lembra? Devia feder demais.

I have a question! Does she just have this shirt? She does not take that fucking shit out of the body, it must be with a fucking armpit odor, just like that one ounce blanket of hers, who remember? That shit must be stinking too much.

4

Posted

Ola, sou nova aqui (mais ou menos) 

ha uns 3 anos eu achei o perfil da Débora no Instagram e me perguntava como ela podia ter um rosto tão simétrico e ser tão bonita e estranha ao mesmo tempo. Curiosa que fui, digitei o nome dela no Google e achei essa página aqui (não lembro quanto tempo depois mas faz tempo), quando vi todas as coisas fiquei chocada e mostrei até  pra minha irmã...

hoje, Nao sei o que me deu mas por um acaso eu entrei no perfil dela e digitei o nome no Google e achei novamente essa página. Enfim... eu tenho 27 anos e não sei quantos anos as pessoas que postam aqui têm. O que eu não creio é que, depois de tanto tempo, vocês ainda desperdiçam energia com ela. Gente, não é uma crítica não. E um fato. Eu não a sigo, mas como li os posts de vocês eu resolvi ir lá xeretar e vê-la. Realmente ela tem a cara toda estranha (mais estranha que quando vi o perfil dela pela primeira vez) e tem tanto preenchimento labial que  ela não consegue nem abrir a boca pra falar.. E ela tem comportamento narcisista de auto afirmação também .. ela precisa se nutrir de likes nas fotos dela pra auto estima inflar (mas isso eu vejo até no meu círculo de “amizade” de pessoas com 100/200 seguidores...

enfim..  Eu já odiei muito uma pessoa assim, me fazia muito mal, passei uns 3 anos do  início da minha fase adulta perturbando  e sendo perturbada pelo que a pessoa XYZ tava fazendo, sendo que eu poderia estar investindo em coisas produtivas pra mim. Meu comportamento era o mesmo da galera aqui: supor coisas, conspirar, procurar defeitos, e inventa-los também...

o que eu quero dizer é,  quando a gente odeia muito alguém a gente enxerga varios defeitos, mas enxergamos até coisas que não existem, como por exemplo um post anterior  que dizia que o fundo tava borrado pq  ela tava destacando a cara ..(a pessoa criou toda uma teoria da conspiração) ... meu, no iPhone tem uma função chamada porta-retrato que fica exatamente como na foto do post que a pessoa postou da “digníssima”. Eu uso muito e bati o olho e não vi nada da teoria que a pessoa tava exaltando no post.. 

Eu não sou ingênua e sei que ela mexe na cara... eu tenho amigos fotógrafos e sei reconhecer Photoshop razoavelmente... e realmente muitas fotos a pele dela tá sempre borrada, destorcida,  existem muitas incongruências de uma foto pra outra e e nítido que tá mexido.  e há visões que os olhos biônicos de plantão conseguiram pegar que o rosto dela mudava de formado e isso seria decorrente do uso de um aplicativo provando ainda mais que ela engana as pessoas com uma perfeição inexistente (nunca tinha ouvido falar desse app mas fiquei curiosa rs) ...mas ela também tem plástica, gente, como mencionei acima, a boca dela tá igual da luiza Sonza (na verdade pior) esse ácido hialurônico é foda... a pessoa abusa e fica horrível também (ela tá abusando mas isso acho que nem é da conta de ngm, sabe) ... é tosco e ridículo ela fazer as pessoas acreditarem que ela é “perfeita” daquele jeito ? É... mas não  só ela  que faz isso, até Marina ruy Barbosa e outras globais bobas  borram toda a cara e pagam de perfeitas (nunca assumem o que fazem no rosto)  mas  eu sei e percebo e quando uma amiga minha vem reclamar que tá feia eu bem mostro uma foto bem photoshopada de uma delas e falo: olha essa safada  aqui e perceba quantas áreas do rosto dela estão apagadas  ou suavizadas de Photoshop... pronto, melhora a auto estima na hora ! 

Além disso, como vocês mesmos disseram, os seguidores dela não querem acreditar mesmo que vocês façam o perfil e tal .. sendo assim, pra que desperdiçar tanto tempo e energia nessa garota? 

Vocês  já pararam pra pensar que talvez o perfil dela ainda tenha tanta gente porque quem mais a odeia sao exatamente as pessoas que fazem o perfil dela “bombar”  pela quantidade de acessos e tal ? 

Nem acho que tirar um sarro de vez em quando de alguém seja tão ruim assim... mas nem falo que é ruim pra pessoa “mal falada”, é ruim pra quem investe todo esse tempo criando conspiração, se perguntando “ahh mas de onde ela tirou dinheiro pra pagar tal coisa?” “Mas ela não trabalha” “mas como....” e afins...  

nao sejam ingênuos também e entendam que nas redes sociais as pessoas só mostram aquilo que elas querem que vocês saibam ... eu vejo que realmente o tópico deixou-se ser tao somente sobre a aparência dela ou “ideologia” pra se transformar em uma preocupação exarcebada com absolutamente cada espirro/pum que ela da ... como mencionei, eu não sei quantos anos vocês têm, mas conselho de tia “daora “ (se eu fosse tia ia ser legal pra caraca, bicho) : se eu fosse mais nova eu ia parar de dar palco pra quem eu não gosto e investir em mim, ser feliz, ler um livro, melhorar inglês (os posts em inglês q vcs fazem são bons pra vcs treinarem, poderiam falar de outros assuntos pra aumentar vocabulário) ENFIM... esqueçam essa “tosquiane” e sejam felizes ..

Desculpem pela Bíblia, mas sou advogada e texto pequeno não faz parte do meu vocabulário. Sou legal, tenho conta no insta, good vibes e viagens 

OBS; essa pessoa da qual eu falei existe e é bloqueada há anos até no insta, tanto que deu bug e nunca mais consegui desbloquea-la  (isso já faz uns 6 anos). eu vivia criticando ela porque ela era atormentada e sempre teve uma alma podre, copiava todo mundo e era invejosa, e tinha um perfil narcisista e tóxico igual da digníssima mencionada nesse post por todos aqui... e ela imitava as coisas que eu fazia pra me provocar, tanto que, ela fez direito, começou depois de mim porque era obcecada por mim também .. (eu era mais obcecada em criticá-la e rir da cara dela porque ficava com raiva dessas coisas que ela fazia, no caso) quando parei de dar biscoito,  eu foquei  nas minhas coisas e com o tempo ela parou de encher meu saco  também (porque tava bloqueada desde então).

Obs 2 ela terminou o curso de direito mas nunca passou na oab (um passarinho me contou rs ) no meu caso, eu já tinha esquecido meu ódio por ela e superado então vivia a minha vida normalmente e como Da pra constatar, se hoje eu sou advogada e pq passei na oab ( de primeira) 💁‍♀️  

Hello, I'm new here (so so)

About 3 years ago I found Deborah's profile on the Instagram and wondered how she could have such a symmetrical face and be so beautiful and strange at the same time. Curious that I was, I typed her name on Google and I found this page here (I do not remember how much later but it's been a while), when I saw all the things I was shocked and even showed it to my sister ...

today, I do not know  but  I got into her profile and typed the name on Google and found this page again. Anyway ... I'm 27 years old and I do not know how old are  the people who post here. What I do not believe is that after so much time, you guys  still waste energy with it. Folks, it's not a criticism. It's a fact. I do not follow her, but as I read your posts I decided to go there and sneak and see her profile again... She really has a weird face (stranger than when I saw for the first time) and has so much lip filling which  she can not even open her mouth to speak .. And she has narcissistic self affirming behavior too ..  (by the way  I  see this same behavior in my circle of "friendship" on people with 100/200 followers ...

Anyway, I already hated a person like that, it made me very bad, I spent about 3 years from the beginning of my adult stage, disturbing and being disturbed by what the person XYZ was doing, being that I could be investing in productive things for me. My behavior was the same as  the people here: to suppose things, to conspire, to look for defects, and creating them too ...

what I want to say is, when you hate people, you see a lot of flaws, but we see things that do not even exist, like an earlier post saying that the background was blurred because she  was highlighting the face. person has created a whole theory of the conspiracy) ...oh, man,  iPhone has a function called portrait mode which is exactly as in the photo of the post that the person posted the "worthy." I use a lot of it and I hit the eye and I did not see anything of the theory that the person was claiming in the post ..

I'm not silly,  and I know she messes with the face ... I have friends photographers and I know Photoshop reasonably ... in  many photos her skin is always blurred, distorted, there are many incongruities from one photo to another and clear It's messed up.  but she also has plastic.. guys, as I mentioned above, her mouth is the same as luiza Sonza (actually worse) that hyaluronic acid is fuck ... the person abuses and gets hideous too (she is abusing but this I guess it's none of your business, you know.) Is it rude and ridiculous for her to make people believe she's "perfect" like that? It is ... but not only she who does this, even Marina ruy Barbosa and other global fools erase all face and pose  like perfect gods  (never assume what they do in the face) but I know and I realize that and when a friend of mine comes to complain that she’s ugly, I show her a very photoshopped photo of one of this actresses  and i would  say: look at this scumbag here and notice how many areas of her face are blurred or softened by Photoshop ... that's it, it improves self-esteem on the spot!

Besides, as you yourself have said, DC followers do not want to believe even if you profile her and so on ... so why waste so much time and energy on this girl?

Have you stopped to think that maybe her profile still has so many people because who else hathat hate her   are exactly the people who make her profile "rocks " by the amount of visitors  and such?

I do not even think that making fun of someone sometimes  is so bad ... but I do not even say that it's bad for the "badly spoken person " , it's bad for those who spend all this time creating gb conspiracy wondering:  "ahh but where did she get money to pay such a thing? "" But she does not work "" but how .... "and so on ...

do not be inocent  as well and understand that on social media people only show what they want you to know ...  this blog, at first,   was created  to  be so only about her appearance or "ideology"..  but it has become  a  exaggerated concern on  absolutely every sneeze /fart    she gives ... as I mentioned, I do not know how old you are, but advice from Aunt "daora" “cool” (if I were aunt, I would be cool): if I were younger I would stop giving the spotlight  to whose I do not like and invest on me, being happy, reading a book, improving English (the English posts that you do are good for you to practice, you  should  talk about other topics to increase vocabulary). .. forget this "tosquiane" “silly girls”  and go be happy ..

Sorry for the Bible, but I'm a lawyer and small articles  are not part of my vocabulary. I'm cool, I have an account on  instagram, good vibes and trips

PS ; this person I told you about exists and SHE  has been blocked for years To now,  and I have never been able to unlock her anymore thanks to a programming error  (since 6 years ago). I lived criticizing her because she was tormented and always had a rotten soul, copied everyone and was envious/jealous, and had a narcissistic and toxic persona  similar  to the person mentioned in this post by everyone here ... and she copyed  the things I did to tease me, she started going to the law school  right after I started mine...   she was obsessed with me too. (I was more obsessed on criticizing her and laughing at her  because I was angry at these things she did) when I stopped giving her the spotlight and attention, I focused on my things and on that  time she stopped being a bitch too .. but she always has been a stalker  (because I  had been blocked her since then).

Obs 2 she finished the classes of law but never passed on  “bar examination” , so, she never become a lawyer (a little bird told me), I had already forgotten my hatred for her and I moved on...  so I lived my life normally and as you can see,  today I am a lawyer just because I was focusing on me and forgot about my hate for her 💁‍♀️

0

Posted

O mesmo deve ser feito pelo processador do novo é melhor kkkkkkkkkkk. Ainda continua sem poder se mexer senão acontece isso aqui ..

Isso significa apenas que o novo telefone é melhor lol. Ela ainda não pode se mexer muito ou ...

Quando você move muito também o snapchat-filter-comes-16524153.jpg

snow is perfect in New Smartphone 

_20181127_113454.JPG

4

Posted

FB_IMG_1543120202464.jpg

Her head tho...................... Her head....................................................... 

why

:darth:

2

Posted

@mareilhas work to do a facial harmonization of these in me

@lostdanvers Oh my god I don't believe HAHAHAHAHAHAHAHA look at the difference, my god

@mareilhas I wonder "what??"

@lostdanvers I had never seen her like this before, I thought she had done the nose and mouth at most. there at least she looks human, nowadays she scares me

@lauraklaumann who is she?

5 horas atrás@mareilhas She is an ex from PC Siqueira pc. Nazi with Nazi tattoos making success on Instagram for being white and have blue eyes 

@l4izagonc I've seen her instagram and such, but what's her Nazi tricks ????

@mareilhas she dated a skinhead, was a friend of a Nazi class of Santa Catarina, she took this photo with the Nazi knife and had several tattoos with Nazi symbols but covered all of them and swear that she never was

@BandBangribang I found her instagram. beautiful yet bizarre. I think she made a pact with satan

@fkmedaddy facial harmonization is everything

@evozzy I think she's ugly hahaha

@mareilhas she looks like a doll now with so much plastic surgeries

@evozzy Yes, dude

SeguirSeguir @mareilhas

@jeksaline  A
nd she swears that it's all natural HAHAHAHAHA

@Kiudoti But she said that she did not like her face and did several aesthetic procedures

@laurexlaura Dude, she was born again

@LyaWonderland I'm impressed HAHAHAHA I need this plastic surgeon name on my desk now.

@lanadelreyswife salvation exists and its name is money

@rosadatunisia I'm shocked

@Flordatasmania Two

@marinagaby Oh my god HAHAHAHA It's her??

@tharossatti 
Hahaha I think it's fake, I follow this girl on Instagram 
She changed nose and mouth 
But not so drastically

@grabriellepatryy Oh what a disappointment, my god

@sintlinger It's not the same person

@polsosara Friend, I'm shocked, with a lot of things in life, to tell the truth

@beginagantay I'm in shock realll but I do not judge her, because if I was rich maybe it would be the same

@assholenet A lot of Facetune too

@Sannawa_ What? it's the same person?

@Baquaresma Oh Jesus Christ

@NDinovitch 
Facetune is 15 dollars and is what she even uses, personally she is still the first photo

@nxirvanna Have you seen her in person? Because I think she's bizarre in the photos.

@mareilhas But it's a lot of editing yes, look at this video, it's very different

@nxirvanna my god kgkkkkkk I think horrible she paying of super natural, so much makeup that her skin does not have pore

@NDinovith Even her eyes are not from her hahaha

@nxirvanna I've heard these rumors that she wears contact lens, I'm shocked

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

7

Posted

Pictures with friends lol

dcechetto_2018_11_29_13_02_29.jpg

dcechetto_2018_11_29_13_02_36.jpg

dcechetto_2018_11_29_13_02_37.jpg

dcechetto_2018_11_29_13_02_39.jpg

dcechetto_2018_11_29_13_02_41.jpg

dcechetto_2018_11_29_13_02_43.jpg

dcechetto_2018_11_29_13_02_46.jpg

dcechetto_2018_11_29_13_02_50.jpg

3

Posted

Pictures with friends lol

30 anos nas costas e essas palhaçada. Trabalhar ela não quer não né. 

30yo and playing w those crap. A job she doesn’t want tho 

4

Posted

30 anos nas costas e essas palhaçada. Trabalhar ela não quer não né. 

30yo and playing w those crap. A job she doesn’t want tho 

and pictures with friends in rreal llife?

0

Posted (edited)

.

Edited by Rebeccacacaca
1