• Announcements

• Negative Reputation   08/03/19

We've heard you loud and clear - negative reputation is back. Remember that it's still against the rules to complain about being downvoted - if you think someone's mass-downvoting posts or otherwise abusing the reputation system, DM a mod and we will take care of it.

Debora Cechetto #2

1608 posts in this topic

Posted

I actually laughed so loud at this one. She posted this video on her feed. At the end she moves a little bit more and the filter goes off on her chin LMAO ūüėā¬†

F3FD90C0-2E82-40C4-B26F-8CDA9ED0C621.jpeg

89D94340-89EF-44C1-B70F-527AC2D57002.jpeg

HAUHAUHAUAHUAHUAHAUAHAUAH MENINA DO C√ČU, ACABEI DE VER ISSO, QUE COISA ABSURDA √Č ESSA??? A CARA DELA SIMPLESMENTE DEFORMA, VELHO!!! TEM UMA HORA QUE VIRA UM BAL√ÉO DO LADO DIREITO, PUTA QUE PARIU EU T√Ē RINDO DEMAIS, PORRA!!!!!

--

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DUDE, I just saw this, what absurd thing is that? Her face just gets deformed, dude !!! There's an hour that her face looks like a balloon on the right side, Oh my fucking god, I'm laughing too fucking !!!!

I made a gif, OH MY GOOOOOOOODDDD HER FACE DEFORMS COMPLETELY 

insta.gif

4

Posted

HAUHAUHAUAHUAHUAHAUAHAUAH MENINA DO C√ČU, ACABEI DE VER ISSO, QUE COISA ABSURDA √Č ESSA??? A CARA DELA SIMPLESMENTE DEFORMA, VELHO!!! TEM UMA HORA QUE VIRA UM BAL√ÉO DO LADO DIREITO, PUTA QUE PARIU EU T√Ē RINDO DEMAIS, PORRA!!!!!

--

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DUDE, I just saw this, what absurd thing is that? Her face just gets deformed, dude !!! There's an hour that her face looks like a balloon on the right side, Oh my fucking god, I'm laughing too fucking !!!!

insta.gif

Engra√ßado que ela sempre posta em esses v√≠deo sem sentido s√≥ pra contrariar quem¬†fala que ela usa Photoshop. Mas sempre fica zuado, sempre √© um tiro no p√© kkkkkkkkkkkk tudo emba√ßado de snow app e sem poder se movimentar ūüėā piada pronta¬†

Funny bc she always posts these non sense videos to prove the haters wrong but it always turn out bad. Snow app blurry and she can‚Äôt move ūüėā always a joke¬†

4

Posted

I actually laughed so loud at this one. She posted this video on her feed. At the end she moves a little bit more and the filter goes off on her chin LMAO ūüėā¬†

F3FD90C0-2E82-40C4-B26F-8CDA9ED0C621.jpeg

89D94340-89EF-44C1-B70F-527AC2D57002.jpeg

I ain't no nazi supporter but she's clearly chweing a gum guys lol

0

Posted

A video that last 5 seconds isn't proof of anything. I wanna see you talking, smiling and interacting with other human beings. Are we even sure she's not a robot? Lol

6

Posted

--

insta.gif

tenor.gif

morri

O GRITO QUE EU DEI KKKKKKJJ

I'M SCREAMING KEK

5

Posted

This pic always. Why dont show "blue eyes" when was child? 

_20181117_084605.JPG

4

Posted

It must be exhausting to live all those lies but I don't feel bad for her. At all.

4

Posted

Eu n√£o sou um torcedor nazista, mas ela est√° claramente chupando caras de chiclete.

Yesssss!

1

Posted

I ain't no nazi supporter but she's clearly chweing a gum guys lol

does your face change the shape when you chew gum? mine doesn’t lol

5

Posted (edited)

It must be exhausting to live all those lies but I don't feel bad for her. At all.

Sim, eu concordo com você, com certeza. Tem que ser uma pessoa mentalmente muito doente para permanecer anos e anos numa loucura dessa, cara.

Yes, I agree with you, for sure.  It must be a very mentally ill person to remain years and years in such madness, dude

@wwwmlna May we can call a Nazi of Nazi or not yet?

@aiqpreguiça You can call it "Débora Cechetto".

qqqq.jpg

Edited by Dialetik
4

Posted (edited)

Ela é tão insossa, insípida e sem graça que nem as fotos da viagem são legais, apesar dos lugares serem lindos. Ela não tem carisma, sempre com aquela cara de bunda e editada. Essa mulher emana uma energia ruim muito forte, eu hein.

--

She is so savorless, insipid and boring that not even the pictures of the trip are cool, even though the places are beautiful. She does not have charisma, always with that butt face and always so fucking edited as well. This woman emanates a very bad energy, huh.

Eu também sinto uma energia negativa vindo dela, e essa vibe negativa vem de pessoas como Narumi Kataiama e Satty também. 

I feel a bad energy caming for her too, and this bad feeling came from people like Narumi Kataiama and Satty, too.

Edited by Olivia Hye
4

Posted

Her neck and nose look weird... ūü§Ē

726DFFB4-9F42-4C65-98EF-57116541958C.jpeg

lol she edited the pic so hard, removing the hair from her face then she forgot to remove it from the neck
ela editou tanto a foto que tirou o cabelo do rosto e aí esqueceu de tirar do pescoço

6

Posted

lol she edited the pic so hard, removing the hair from her face then she forgot to remove it from the neck ela editou tanto a foto que tirou o cabelo do rosto e aí esqueceu de tirar do pescoço

PUTA QUE PARIU, CARA, √Č VERDADE!!!! EU NEM TINHA REPARADO HAUAHUAHAUHAUHAUHAUHAUAHUAHUAHAUHAUHAUHAUHAUAHUAHUAHUAHUAHAUHAUHAUAHUAHAUHAUAHUAHUAHUAHA EU ESTOU GRITANDOOOOO

Oh my fucking God, it's true I have not noticed 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH I'M SCREAMING

OMG, Agora eu consigo ver!!! Ela editou tanto o rosto que fez desaparecer a parte do cabelo que deveria estar sobre o rosto dela!!!

OMG, Now I can see!!! She edited her face so fucking much that she erased part of her hair that should have been on her face !!!

726DFFB4-9F42-4C65-98EF-57116541958C.thumb.jpeg.873fe02677c40d3c44bc9df8cc75f7e2.jpeg

3

Posted

Caraio, agora que vi esse detalhe. Parece sombra do cabelo mas que cabelo?? Apagou. 

Eu fico com muita vergonha alheia das fotos dela. Photoshop super pesado e artificial. Rosto sem nenhum poro, tra√ßo ou sombra. Sempre mesmo √Ęngulo e sem express√£o.¬†

N√£o existe uma √ļnica foto que algum amigx ou ‚Äúf√£‚ÄĚ marcou ela. Pq apesar de n√£o trabalhar, ela at√© sai bastante pra comer e viajar. N√£o tem amigos? Ningu√©m reconhece ela e pede pra tirar foto? Pelo jeito ningu√©m reconhece n√©. S√≥ tem foto marcada com o namorado que ela claramente foi quem tirou a foto e editou do jeito dela. D√≥ real. Fingir o tempo todo que √© o que n√£o √© e segurar essa mentira todos os dias deve ser surreal. A pessoa n√£o vive de verdade. N√£o sorri, n√£o conversa, n√£o se relaciona pq sen√£o a m√°scara cai.¬†

Damn, I only saw this detail now. Looks like the shadow of her hair but what hair? She erased it  

I fell shame for her photos. Heavy and artificial photoshop. Face without a pore, a trace, a shadow. Always the same angle and without expression. 

Theres no a single tagged photo of her with a friend or ‚Äúfan‚ÄĚ. Despite not working, she goes out a lot to eat and travel. Doesn‚Äôt she have any friends? No one recognizes her and asks to take a photo? Perhaps no one recognizes her. Only tagged photos with the boyfriend but she clearly took the photo and edited on her way. Real shame. Pretending all the time you‚Äôre something you aren‚Äôt and feed this lie every day must be surreal. She doesn‚Äôt really live. Doesn‚Äôt smile, doesn‚Äôt talk, doesn‚Äôt interact with other people. Otherwise her mask would fall.¬†

7

Posted (edited)

No one really admires DC, no one likes lying people.

CCE77F62-5F04-4714-A392-3BF4BE4F717C.jpeg

@atlanticatotal: "Do you feel ugly when you see photos of theses artificial bloggers? I'm more me."

@nxirvanna: "It depends on the blogger." 

@atlanticatotal: "Who?"

@nxirvanna: "For example, Karol Queiroz. I think KQ is very beautiful because she's always posting stories without makeup. So she's really beautiful. There're some bloggers that I prefer myself too. For example, Debora Cechetto and Lindsay Woods because they are extremely artificial."

5FFCF8DB-0696-4049-97A8-9214811C17AC.jpeg

@dabadeedablue: "I'm a bit afraid of Debora Cechetto. I despise her after accessing the old gringos forums that discuss the Nazi past and about her Nazi tattoo.

I get distressed when her face appears on my timeline."

Edited by Sherlock
5