• Announcements

• Negative Reputation   08/03/19

We've heard you loud and clear - negative reputation is back. Remember that it's still against the rules to complain about being downvoted - if you think someone's mass-downvoting posts or otherwise abusing the reputation system, DM a mod and we will take care of it.

Debora Cechetto #2

1602 posts in this topic

Posted (edited)

F21D17F3-3A9A-47C2-9E9B-7C3C7DA0AC95.thu

YEAH SURE

omg people saying she didn’t change DAFUQ PEOPLE ARE YOU BLIND OR WHAT?

An old shoped picture vs a new shoped picture lol

Lemme help you with the challenge, Debs.

58076D0B-6718-4F40-AE07-2308375E9B47.thu

Edited by chekhov
grammar
7

Posted

I spent months without coming to this topic and absolutely nothing changes... Except for her shooping style. Come one, it's so clear, in her feed even, that her face changes from month to month. At least keep the pattern.

Also, Santa Catarina is a really hot state, especially on summer. How the fuck can she wear those long sleeves and flannels without diying?

I'm just so pissed off with internet and instagram that the best thing I did to myself was deactivate everything (but I'm still here lol)

-

Eu passo meses sem but neste tópico é nada muda... Exceto o jeito dela editar as fotos. Tá muito claro, no feed dela inclusive, que a cara dela muda mês a mês. Pelo menos matenha o padrão.

Também, Santa Catarina é um estado quente, especialmente no verão. Como caralhos ela consegue usar essas mangas compridas e flanelas sem morrer? 

Eu tô tão puta com a Internet e instagram que a melhor cosia que fiz por mim foi desativar (mas ainda tô aqui Hahaha)

yeah, she officially have no friends to warn her about how lame she is, almost pityfull if she wasn't a nazi lying fake bitch

-

Ela oficialmente não tem nenhum amigo pra avisar quão ridícula ela é, quase dá pena se ela não fosse uma nazi mentirosa falsa 

Meu Deus, quantos rostos diferentes!!! Cara, bizarro demais tudo isso, bizarro....a única palavra que consigo dizer sobre isso.

Ela fala que 35 anos não é para tanto parecendo que 32 anos está muito diferente de 35. E, brevíssimo estarás lá, Debs. 

--

God, how many different faces!!! Man, it's soooooo bizarre, all this, bizarre .... the only word I can say about it.

She says that 35 years is so old, dear, 32 years old is not so very different from 35. And soon you'll be there, Debs.

Her freckles are so real that they even have a different pattern every photo, always in a different spot lol not even mentioning that between one of these photos and another, she posted some with no freckles at all ¯\_(ツ)_/¯

ABBADA17-D246-4C48-8F79-626FA5FC0D29.jpeg

Ela usa tanto blur em volta da boca que fica esfumaçado kkkkkk E que mania retardada é essa de nunca tirar uma foto sorrindo?! Eu lembro que quem começou com essa imbecilidade foi o PC Siqueira, até ele já parou com isso mas ela prossegue. Débora, querer ser malzão é muito 2010, cara! Evolua, por favor!

--

She uses so much blur around her mouth that she smokes it out. HAHAHAHA And what a retarded craze is this to never take a picture smiling?! I remember that the one who started with this imbecility was PC Siqueira, until he stopped with it, but she goes on. Deborah, wanting to be bad person is so 2010, man! Evolve, please!

3

Posted

70C2C8E1-FDB7-4BE9-9EC9-C6C927E57D57.thu

Huge boobs out of nowhere

2

Posted

70C2C8E1-FDB7-4BE9-9EC9-C6C927E57D57.thu

Huge boobs out of nowhere

She's so special her neck comes in two colors!

3

Posted

92BCDF57-4ED8-4ACF-9C76-03029B24630B.thu?????????

8

Posted

Yeah it's been a while since I noticed the line on her neck. You can see it in other pictures too. But I don't get it - is it really heavy foundation that she forgets to put on her chest? Is it photoshop? It's so weird I can't really tell what is. 

2

Posted

Yeah it's been a while since I noticed the line on her neck. You can see it in other pictures too. But I don't get it - is it really heavy foundation that she forgets to put on her chest? Is it photoshop? It's so weird I can't really tell what is. 

Doesn't look like foundation. She really did that in other pics, like u said, but... I just don't understand what is she trying to hide on her neck, like, wtf

deb1.jpg

deb2.jpg

deb3.jpg

1

Posted

Doesn't look like foundation. She really did that in other pics, like u said, but... I just don't understand what is she trying to hide on her neck, like, wtf

deb1.jpg

deb2.jpg

deb3.jpg

the neck is the one of the  first things that starts showing the real age of the person

F3C59659-B729-4C22-B906-5BF6DF6025E0.jpeg

0

Posted

the neck is the one of the  first things that starts showing the real age of the person

F3C59659-B729-4C22-B906-5BF6DF6025E0.jpeg

but that applies more in much older people, I mean, I’m 32 and my neck is fine hahaha (by that I mean: you can’t say my age trough it)

maybe she does that because she uses SO MUCH blur in her face, that she has to do some on her neck to blend, dunno... 

1

Posted

but that applies more in much older people, I mean, I’m 32 and my neck is fine hahaha (by that I mean: you can’t say my age trough it)

maybe she does that because she uses SO MUCH blur in her face, that she has to do some on her neck to blend, dunno... 

I have some neck lines since my late teens/early 20s due to bad posture. It's pretty common on people who use too much their phones, so they even call it "tech neck". I think Debs might have those too, i have lines on the exactly same locations that she blurs.

2

Posted

I guess I’ll never understand her. Same week, two completely different face shapes, different nose. Does she have freckles or not??? She lies about everything in her life for years now but she can’t even be consistent in her own lies. Seriously wtf 

6E4CF19E-D41D-481A-9FA3-5545492801F2.jpeg

7

Posted (edited)

92BCDF57-4ED8-4ACF-9C76-03029B24630B.thu?????????

Maaaaano, que bizarro! Eu nunca tinha reparado nesse círculo em volta do pescoço dela. Será que é para tentar apagar aquelas marcas que todo mundo tem em volta do pescoço?

Uma pessoa para não ter aquelas marcas tem que ter, no máximo, 13-14 anos de idade. Ah, esqueci, ela é perfeita, né? Tem 32 anos e não tem poros, nenhuma marquinha de expressão, pescoço lisinho, verdade, tinha me esquecido que ela é uma semideusa do Olimpo.

Um comentário nada a ver aqui: eu percebo que ela tem atitudes iguais as do Nando Moura, que quando é confrontado, mesmo diante das mentiras absurdas, ameaça todo mundo de processo, fora uma violência interna absurda, um ódio por tudo e todos, atitudes infantis de pessoas que já passaram dos 30 anos (caso da Débora) e dos 40 (caso do Nando), coisa bem típica desse tipo de gente asquerosa.

--

Duuuuuude, what a bizarre thing! I had never noticed that circle around her neck. Is it an attempt to try to erase those lines that everyone has around the neck?

A person who has not to have those marks must have at most 13-14 years old. Oh, I forgot, she's perfect, right? She's 32 years old and has no pores, no expression lines, she has a smooth neck, oh, truth, I had forgotten that she is a demigod of Olympus.

A random comment here: I realize that she has the same attitude as Nando Moura (a toxic brazilian YouTuber), who when confronted, even in the face of the absurd lies what does he talk, threatens everyone with judicial process, outside an absurd internal violence, a hatred for everything and everyone, people who have already passed the age of 30 (Deborah's case) and 40 (Nando's case) but with infantile attitudes, a typical thing of these kind of disgusting people.

Edited by Dialetik
3

Posted

Na moral, chega a dar dó, que mina frustrada. Ela não faz terapia? Deveria. 

Eu não acho ela feia ou burra. Mas ela deveria parar de mentir. Esse personagem que ela criou não diz respeito só a ela. Ela mexe com a auto estima de muitas pessoas (nem todo mundo percebe o photoshop descarado). Ela faz um desserviço gigantesco. Eu ainda insisto em desmascarar ela pq ela é um mal pra quem segue ela e a ela mesma. Ninguem se beneficia dessas atitudes loucas.

Seriously, its such a shame, she's so frustrated. Doesn't she go to therapy? she should.

I dont think she's ugly or dumb. But she should stop lying. This character that she created its not only about her. She messes w a lot of people self esteem (not everyone notices her shameless photoshop). Its a huge disservice. I still insist in exposing her bc she's bad for who follows her and herself. No one benefits from those crazy attitudes. 

Maaaaano, que bizarro! Eu nunca tinha reparado nesse círculo em volta do pescoço dela. Será que é para tentar apagar aquelas marcas que todo mundo tem em volta do pescoço?

Uma pessoa para não ter aquelas marcas tem que ter, no máximo, 13-14 anos de idade. Ah, esqueci, ela é perfeita, né? Tem 32 anos e não tem poros, nenhuma marquinha de expressão, pescoço lisinho, verdade, tinha me esquecido que ela é uma semideusa do Olimpo.

Um comentário nada a ver aqui: eu percebo que ela tem atitudes iguais as do Nando Moura, que quando é confrontado, mesmo diante das mentiras absurdas, ameaça todo mundo de processo, fora uma violência interna absurda, um ódio por tudo e todos, atitudes infantis de pessoas que já passaram dos 30 anos (caso da Débora) e dos 40 (caso do Nando), coisa bem típica desse tipo de gente asquerosa.

--

Duuuuuude, what a bizarre thing! I had never noticed that circle around her neck. Is it an attempt to try to erase those lines that everyone has around the neck?

A person who has not to have those marks must have at most 13-14 years old. Oh, I forgot, she's perfect, right? She's 32 years old and has no pores, no expression lines, she has a smooth neck, oh, truth, I had forgotten that she is a demigod of Olympus.

A random comment here: I realize that she has the same attitude as Nando Moura (a toxic brazilian YouTuber), who when confronted, even in the face of the absurd lies what does he talk, threatens everyone with judicial process, outside an absurd internal violence, a hatred for everything and everyone, people who have already passed the age of 30 (Deborah's case) and 40 (Nando's case) but with infantile attitudes, a typical thing of these kind of disgusting people.

3

Posted

Treta no Instagram kkkk

@vahmacs The woman does not even know you exist and you look just like an idiot defending her. Love, NOBODY is devoid of pores. And yes, Deborah fills her pictures with effects.

@vahmacs What a joke! For me insecurity is to fill the photo with Photoshop until you get to the point of removing the pores of the skin and the lip lines... just to be accepted in the world of lies that she lives. I have nothing against Deborah, but defending such an attitude is insanity.

@vahmacs It must be sad to live with lies.

--

Pleno século XXI e as pessoas discutindo se fotos como essas têm ou não Photoshop. É por isso que não me surpreendo com gente dizendo que a Terra é plana, é muita burrice prá minha cabeça!

We are in full 21st century and people arguing whether photos like this one has or not Photoshop. That's why I'm not surprised by people saying that the Earth is flat, it's so much stupidity!

111.jpg

2222.jpg

2

Posted

She learned how to photoshop her teeth so they look straight and white. Well done debs

96BB0DCC-14BA-4537-82E5-E827CD5BFB5D.jpeg

4