• Announcements

    • Negative Reputation   08/03/19

      We've heard you loud and clear - negative reputation is back. Remember that it's still against the rules to complain about being downvoted - if you think someone's mass-downvoting posts or otherwise abusing the reputation system, DM a mod and we will take care of it.

Unpopular opinions


7800 posts in this topic

Posted

From my experience living in the Bay Area and going to cons in Cali; I can’t even explain it other than how cringy they are. They think and I shit you not.. that being a weeaboo is cool (like wearing omocats weeaboo motherfucker whatever the fuck jacket). Plus Bay Area Asians are notorious for the usage of the N-word. So imagine some Filo person (using Filo as an example becus Bay Area has large population of them) wearing anime “urban fashion” (usually copy paste/stolen art) drooling over some underage character from some subpar anime throwing around the n word and bragging about their coke usage/parties they go to lmfao and most em em freal are so pretentious about their animes like omg chill... 

 

I mean i prob worded couldve worded it better because im mainly talking about bay area in my above statement but man.... even the non bay area ones are fucking lame and corny as shit

 

every time i see them on twitter i get an aneurysm 

 

a lot of asians think it’s ok to say the n word......

it seems that any person who is non black think it’s ok to say since they’re not white

3

Share this post


Link to post

Posted (edited)

Bitch don't act like you don't know why are girls in general afraid of them. Of course I will feel uneasy getting cat called in 10pm alone in a small street by one of them or once again alone being cat called while the migrant being in a group of five, both actually happened. In my city there are 1000 migrants, majority men and they still managed to rape a couple of girls and stab each other to death. Think about this before calling someone racist, you just sound like a NPC. Oh yeah, I see that you aren't aware that being racist to white people isn't considered racist anymore.🤡🤡🤡

seeing that you use clown emojis made me not want to read this, But since I read the last sentence;  You’re racist and you can go fuck yourself, I hope you experience REAL racism atleast once in your life for your statement because  NO FUCKING ONE is racist to whites in the west. They make  racist JOKES but NEVER had a white person been killed by a POC for being white. But guess what? The opposite happened, *cough* slavery. So shut your stupid ignorant and childish mouth up, you piece of shit. 
 
Edited by Selinkuebra
0

Share this post


Link to post

Posted

a lot of asians think it’s ok to say the n word......

it seems that any person who is non black think it’s ok to say since they’re not white

 

I was talking with a friend of mine about this (hes black) and he honestly think its annoying as shit when people say the n-word but they are Asian, Hispanic, ect. And they get a pass because they "aren't white", he thinks it doesn't matter its not a "whites are the only one who cant use it" it's a "if your not black you shouldnt use it." And it annoys him that people think it's ok

2

Share this post


Link to post

Posted

Nothing is weirder than the perception of white in the US and Europe. In Europe im a mediterranean Person, in the US im seen as white. It’s so interesting.

10

Share this post


Link to post

Posted

Nothing is weirder than the perception of white in the US and Europe. In Europe im a mediterranean Person, in the US im seen as white. It’s so interesting.

 

i agree

in Europe I have zero privileges because of where I come from and growing up I experienced so much xenophobia and still do now (kids always considered me ugly bcs of my south-east european features)

but an american would see me and think: oh she is white = privileged = she has no problems

11

Share this post


Link to post

Posted

I was talking with a friend of mine about this (hes black) and he honestly think its annoying as shit when people say the n-word but they are Asian, Hispanic, ect. And they get a pass because they "aren't white", he thinks it doesn't matter its not a "whites are the only one who cant use it" it's a "if your not black you shouldnt use it." And it annoys him that people think it's ok

 

I'm biracial (Black/Asian) and I'm on the same page with your friend. It's an ugly word with ugly roots and although many consider it a reclaimed slur there are so many more who don't understand. Non-black POC will flip their shit if they hear anyone speak a slur that's associated with their ethnic group, but want to defend themselves saying the N-word. It makes no sense to me. 

8

Share this post


Link to post

Posted (edited)

seeing that you use clown emojis made me not want to read this, But since I read the last sentence;  You’re racist and you can go fuck yourself, I hope you experience REAL racism atleast once in your life for your statement because  NO FUCKING ONE is racist to whites in the west. They make  racist JOKES but NEVER had a white person been killed by a POC for being white. But guess what? The opposite happened, *cough* slavery. So shut your stupid ignorant and childish mouth up, you piece of shit. 
 
 

I see that your triggered ass didn't bother to do any research, purely based on feelings. It's true, I haven't experienced any racism because I live in a racially homogeneous country but many people have been killed for being white, just Google it. My white Christian country had been enslaved by brown Muslims for 500 years and forced to convert to Islam for little more rights, meanwhile the other countries didn't give two shits to help us. Not to mention that the Europe consider us to be barbarians. So your image of an entire race based on a couple of colonial empires is pretty distorted. Have a nice day sis and please drop the victim mentality, it's not good for your mental health. 

Edited by shady
4

Share this post


Link to post

Posted (edited)

i agree

in Europe I have zero privileges because of where I come from and growing up I experienced so much xenophobia and still do now (kids always considered me ugly bcs of my south-east european features)

but an american would see me and think: oh she is white = privileged = she has no problems

 

its funny because I'm from Central europe and in America I was heavily discriminated because I was German and people still perceived me as a nazi racist, I had facility and school kids make fun of me and even call the cops on me because they thought I was a nazi just because I was a german immigrant 

Edited by Haven
8

Share this post


Link to post

Posted

Flip cup / string pull / paint pouring is not art

It's a fucking mess

2

Share this post


Link to post

Posted

Nothing is weirder than the perception of white in the US and Europe. In Europe im a mediterranean Person, in the US im seen as white. It’s so interesting.

 

I’m sorry but....when wasn’t “mediterranean” part of the white race lol 

7

Share this post


Link to post

Posted (edited)

I’m sorry but....when wasn’t “mediterranean” part of the white race lol 

 

yeah, Im from western europe and no one considers the mediterranean part of europe as non whites here lol. not sure if this is what he/she is trying to say though. 

but I have never in my life heard someone being reffered to as a ´´mediterranean person´´, you would raise many eyebrows if you would say I´m a mediterranean person lol.

The word mediterranean is pretty much only used in geography/climate or culinary talks.

 

Edited by Kiko
4

Share this post


Link to post

Posted

its funny because I'm from Central europe and in America I was heavily discriminated because I was German and people still perceived me as a nazi racist, I had facility and school kids make fun of me and even call the cops on me because they thought I was a nazi just because I was a german immigrant 

 

Yeah I hear that too, just because I was born and raised in the country Hitler was born! Few weeks ago. A co-worker casually explained to me: „Well, it‘s not like all Germans and Austrians are nazis, but his believes are still in your brain somewhat, since Hitlers prime time is not that long ago!“

Like WTF?!? That‘s just insulting and not true at all! Is that really what Americans think of us?!

7

Share this post


Link to post

Posted

Yeah I hear that too, just because I was born and raised in the country Hitler was born! Few weeks ago. A co-worker casually explained to me: „Well, it‘s not like all Germans and Austrians are nazis, but his believes are still in your brain somewhat, since Hitlers prime time is not that long ago!“

Like WTF?!? That‘s just insulting and not true at all! Is that really what Americans think of us?!

 

Not to mention some (keyword some) people didn't even want to join the party i.e. have a choice. What our history was wasnt great and we are still ashamed of the atrocities the country has done but people still like to think were nazi's even after Hitler, like what the fuck.

2

Share this post


Link to post

Posted

- the legal age should be rased to 20/21 overall imo. 18 yr olds get to vote, go to jail, drive, buy a gun (in the states at least lol), be sued etc. but their mentality isnt that different from when they were 17

- that girl who goes to the worst/best/cheapest/whatever reviewed makeup place is hella annoying. we get it, u go to a shitty makeup artist and leave like a clown lol 

- theres a slight difference between having an actual fashion sense and looking good in clothes bc youre skinny

6

Share this post


Link to post

Posted

 

- that girl who goes to the worst/best/cheapest/whatever reviewed makeup place is hella annoying. we get it, u go to a shitty makeup artist and leave like a clown

 

I hate that it became a trend among beauty youtubers now. lmao it's such a waste of money and also lowkey disrespectful to the people of those makeup places. 
These beauty gurus chose to go to a bad reviewed place and spent their money there, then complain about the outcome... like????? you chose to go to a bad place what did you expect???

4

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now