• Announcements

    • Negative Reputation   08/03/19

      We've heard you loud and clear - negative reputation is back. Remember that it's still against the rules to complain about being downvoted - if you think someone's mass-downvoting posts or otherwise abusing the reputation system, DM a mod and we will take care of it.

2053 posts in this topic

Posted

she didn't so she probably blocked you.

 

For mentioning her tumblr likes once 9_9

3

Share this post


Link to post

Posted

For mentioning her tumblr likes once 9_9

 

i think she's literally looking for people's bad comments about her. she's been lowkey for like 3 weeks or something.

7

Share this post


Link to post

Posted (edited)

i think she's literally looking for people's bad comments about her. she's been lowkey for like 3 weeks or something.

 

Wow. Talk about having no life! People go into hiding when their lives are on the line. Emma hiding and blocking everybody like a 12 year old is only strengthening the claim that she is what people are exposing her to be. Maybe if she looked up even the usual Wikipedia article about human psychology/ intuition, she’d manipulate the situation as a normal person. (She deleted more posts, too? Lol)

Edited by miss_mahjong
8

Share this post


Link to post

Posted

has she said anything about the melanie martinez thing at all???

1

Share this post


Link to post

Posted

has she said anything about the melanie martinez thing at all???

 

nah, she's been quiet for weeks

1

Share this post


Link to post

Posted

Maybe she's waiting to see who's on the winning end so she can switch sides.

9

Share this post


Link to post

Posted

Maybe she's waiting to see who's on the winning end so she can switch sides.

 

Probably.

1

Share this post


Link to post

Posted (edited)

Honestly, I think she's making a smart move. If she came out and said something wrong which she clearly would, she'd get backlash, by being quiet she isn't feeding the fire. I don't like her, but credit where credit's due.

Edited by Nevermore
10

Share this post


Link to post

Posted

idk about here doing that you guys, at the end of the day this is Emma we’re talking about. In her statement of course she had to be passive aggressive towards us but at least we’re not caping for someone who’s been accussed of rape. The statement she made is very selfish and shallow imo wtf is all about the regeneration bs??? If she is speaking about Melanie in the “minding your own business” part, it’s one of the worst and disrespectful things you can say about this very serious problem. She addressed everything very vaguely and she did unfollow a bunch of people on the yungelita account EXCEPT FOR MELANIE WHO SHE’S STILL FOLLOWING (went down from 69 to 30)

7F850749-91E3-43C0-94EB-50A6F98B0B1E.jpeg

6

Share this post


Link to post

Posted

idk about here doing that you guys, at the end of the day this is Emma we’re talking about. In her statement of course she had to be passive aggressive towards us but at least we’re not caping for someone who’s been accussed of rape. The statement she made is very selfish and shallow imo wtf is all about the regeneration bs??? If she is speaking about Melanie in the “minding your own business” part, it’s one of the worst and disrespectful things you can say about this very serious problem. She addressed everything very vaguely and she did unfollow a bunch of people on the yungelita account EXCEPT FOR MELANIE WHO SHE’S STILL FOLLOWING (went down from 69 to 30)

7F850749-91E3-43C0-94EB-50A6F98B0B1E.jpeg

 

funny she's not explaining people who asked her about her tumblr and sick shit she's done.

but she did block a lot of people so that proves she wasn't on much of a break.

honestly I think she's become very boring to many of her fans now. 

Just silence, no answers, blocking, she actually killed her career even more.

3

Share this post


Link to post

Posted

idk about here doing that you guys, at the end of the day this is Emma we’re talking about. In her statement of course she had to be passive aggressive towards us but at least we’re not caping for someone who’s been accussed of rape. The statement she made is very selfish and shallow imo wtf is all about the regeneration bs??? If she is speaking about Melanie in the “minding your own business” part, it’s one of the worst and disrespectful things you can say about this very serious problem. She addressed everything very vaguely and she did unfollow a bunch of people on the yungelita account EXCEPT FOR MELANIE WHO SHE’S STILL FOLLOWING (went down from 69 to 30)

7F850749-91E3-43C0-94EB-50A6F98B0B1E.jpeg

 

"you are the epitome of an ignoramus."

god she's so fucking pretentious. 

this hair looks better than the blonde, though. 

10

Share this post


Link to post

Posted

"you are the epitome of an ignoramus."

god she's so fucking pretentious. 

this hair looks better than the blonde, though.

I feel like she wrote this whole message then had to look up synonyms for random words to sound more eloquent. There's nothing wrong with expanding you vocabulary but the way she di it makes certain sentences seem super awkward to read. Like the whole "My isolation is crucial for regeneration" nobody, not even Emma would really speak like this. Makes her sound like Doctor Who. xD

9

Share this post


Link to post

Posted

Regeneration after WHAT, Emma??! 

2

Share this post


Link to post

Posted

"Trying to educate" by screenshotting infographics of her favourite mental health illness of the day. Her horse is so high she's almost falling off the dildo on the saddle.

Was wondering why she was off for so long but I guess she was waiting for the whole thing with Melanie to calm down. 

6

Share this post


Link to post

Posted

¨I know some of you can understand without explanation how private, sensitive, and introverted I am in real life, because you are like me. ¨ No one is like you and we all know that you masturbate to Pedo porn and fuck with rapist like Melanie. Again trying hard to sound like a delicate flowers when there´s dirt all over your past Emma. 

10

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now