• Announcements

    • Clarifying How To Use the Report Feature   06/29/20

      Hello. I have noticed a great deal of confusion regarding how to use the report feature and what is expected regarding reports, so I am making a clarification announcement to users who may be unfamiliar with how the report feature works. Please note we have this rule regarding reports: 16.  Do report. Do not make frivolous reports (such as "I don't like this person"). Frivolous reports will result in a warning and possible ban. a. When reporting, please give a reason. Reports citing what rule the post is breaking and giving some information are way more valuable and will get the issue resolved faster. (Reports with no explanations sometimes require mods to go through and skim the entire thread to find out what's going on. Please save us time if you can). b. Don’t waste the mods’ time. Report people for breaking the rules, otherwise don’t report. [Rules in their entirety can be found here.] We also have a wonderful tutorial on how to use the report feature created by one of our former moderators which you can find here. In essence, we enforce the rules as they are written. In a rare occasion there may not be a direct violation but the user is still conducting themselves inappropriately and how we handle that is up to the moderators discretion. We do our best. We also encourage you to use the report feature to report posts that have been edited down to nothing or if you double posted and would like your double post hidden. Also, please note that we do not provide updates on reports. We get far too many to be able to keep up with every one. You are welcome to message a moderator to ask about your report, but please know that we cannot and will not divulge any information on whether we banned the user you are reporting. Simply that we have taken appropriate action. I hope this helps provide further clarification on how to use the report feature. Should you have any questions not clear in these instructions, please feel free to message me or Nyx. Thank you. *Please allow up to 3 business days (as we tend to be slower on weekends) for a response and for reports to be cleared.

179 posts in this topic

Posted (edited)

Image result for POPCORN GIF

Updated!

The yell thread is basically where you can fight, yell, cuss the shit outta anyone with no repercussions.
Feel free to debate and disagree strongly with anyone!
You can roast anyone, too, even a PULL member sksks
Nothing will be taken seriously so go crazy! Go stupid aaa!
Please do refrain from downvoting, though. 
aka the more violent rant thread.

Refrain from actual hate speech. Discriminatory remarks won't be tolerated. Avoid writing about sensitive topics.
 

Edited by I have a crush on No0b3
8

Share this post


Link to post

Posted

HONESTLY SOME OF Y’ALL PISS ME OFF NGL BUT I ALSO WANT ALL OF YOU TO BE HAPPY AND SHIT YA FEEL ME 

 

RIGHT BACK AT YOU BITCH

10

Share this post


Link to post

Posted

YALL MINT CHOCO CHIP FUCKING SUCKS AND IF U LIKE IT YOU A WEIRD BITCH

7

Share this post


Link to post

Posted

Lol! I WISH PEOPLE WOULD READ AND COMPREHEND WHAT THEY READ THEN RESPOND IN SOME OF THESE THREADS!!! I’VE DONE IT BEFORE THOUGH SO I’M A LITTLE SLOW TOO!!! 

1

Share this post


Link to post

Posted

Lol! I WISH PEOPLE WOULD READ AND COMPREHEND WHAT THEY READ THEN RESPOND IN SOME OF THESE THREADS!!! I’VE DONE IT BEFORE THOUGH SO I’M A LITTLE SLOW TOO!!! 

 

DAS MEEE

0

Share this post


Link to post

Posted

I THINK THAT KENNA WOULD NOT HAVE 6 THREADS IF THERE WASBT SI MUCH DERAILING AND BLOGPOSTING. PEOPLE SAY ITS A REFLECTION OF HER FOR HAVING 6 THREADS WHEN ITS ALSO A REFLECTION OF US SINCE WE ARE THE ONES WHO POST SO MUCH NITPICKING ON THE THREADS EVEN THOUGH THERES A NITPICKING THREAD 

18

Share this post


Link to post

Posted

I THINK THAT KENNA WOULD NOT HAVE 6 THREADS IF THERE WASBT SI MUCH DERAILING AND BLOGPOSTING. PEOPLE SAY ITS A REFLECTION OF HER FOR HAVING 6 THREADS WHEN ITS ALSO A REFLECTION OF US SINCE WE ARE THE ONES WHO POST SO MUCH NITPICKING ON THE THREADS EVEN THOUGH THERES A NITPICKING THREAD 

 

YEAH BUT WHAT GIVES THE FLAVOR TO KENNAS BLAND THREAD IS THE DISCUSSION ON IT FITE ME

2

Share this post


Link to post

Posted

YALL MINT CHOCO CHIP FUCKING SUCKS AND IF U LIKE IT YOU A WEIRD BITCH

 

MINT IN SWEETS IS DISGUSTING, ESPECIALLY ICE CREAM LIKE WTF

4

Share this post


Link to post

Posted

MINT IN SWEETS IS DISGUSTING, ESPECIALLY ICE CREAM LIKE WTF

 

YES YES THE REFRESHING FEEL + SWEETNESS MAKES ME PUKE

1

Share this post


Link to post

Posted

WHY THE FUCK DOESN'T PULL HAVE A DARK MODE?!!

 

17

Share this post


Link to post

Posted

KENNA AND BELLE ARE THE MOST HATED SNOWFLAKES ON THIS FORUM, THEIR THREADS HAVE A TON OF BLOG-POSTING AND NITPICKING, AND LATELY THE SHIT THEY DO ISN'T EVEN THAT MILKY ANYMORE!!

5

Share this post


Link to post

Posted

KENNA AND BELLE ARE THE MOST HATED SNOWFLAKES ON THIS FORUM, THEIR THREADS HAVE A TON OF BLOG-POSTING AND NITPICKING, AND LATELY THE SHIT THEY DO ISN'T EVEN THAT MILKY ANYMORE!!

 

AND THEY ARE NOT EVEN GOOD FLAKES AT MOST THEY ARE BASIC BITCHES WHO FUCK UP FROM TIME TO TIME IDK JACK SHIT ABOUT KENNA BUT THAT IS THE MOST NITPICKING THREAD ON THIS SITE. BELLE IS JUST A BASIC EGIRL

3

Share this post


Link to post

Posted

AND THEY ARE NOT EVEN GOOD FLAKES AT MOST THEY ARE BASIC BITCHES WHO FUCK UP FROM TIME TO TIME IDK JACK SHIT ABOUT KENNA BUT THAT IS THE MOST NITPICKING THREAD ON THIS SITE. BELLE IS JUST A BASIC EGIRL

 

I KNOW RIGHT!? KENNA WAS FUN IN THE BEGINNING BUT NOW SHE'S BORING, SOME PEOPLE ARE GOING TO DISLOCATE THEIR ARMS REACHING FOR A REASON TO SHIT TALK HER. BELLE IS BORING.

5

Share this post


Link to post

Posted

THIS IS KENNA'S THREAD ON A FUCKING NUTSHELL BECAUSE EVEN I DO THE NITPICKY SHIT BECAUSE I CANT STAND THE FACT SHE SQUANDERS MONEY LIKE A FUCKING FARMER SPREADING SEEDS SJDIOASDIOOIWERHOIW

Image result for come on do something meme

2

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now