• Announcements

    • Negative Reputation   08/03/19

      We've heard you loud and clear - negative reputation is back. Remember that it's still against the rules to complain about being downvoted - if you think someone's mass-downvoting posts or otherwise abusing the reputation system, DM a mod and we will take care of it.

JamCat :3

Members
  • Content count

    246
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

329 Neutral

About JamCat :3

  • Rank
    Lumineux
  • Birthday 10/26/88

JamCat :3's Activity

  1. JamCat :3 added a post in a topic General Venus Angelic Thread #3   

    I'm getting more and more a feeling that she on purpose deleted that video...not sure why she would mention that she did something like that, because if she just stayed quiet about it then no one would really expect it and it will pass by like meh whatever.
    I think she probably thought the material was shit (compares to Taylor's?) Or thought she looked shit on it herself (she looked Kinda tired in her new video)...or whatever reason. But now she uploaded a random boring video in my opinion...while everyone now was waiting for her to try again and upload that fun day withTaylor.. it's like she wants to stir up gossip pot about her herself @[email protected]
    • -1
  2. JamCat :3 added a post in a topic knitemaya   

    Anyone watched that live stream of knite and wonyo in their one punch man cos?? It was yesterday on Anime lab fb page.
     
    Anime lab live stream
    • 0
  3. JamCat :3 added a post in a topic General Venus Angelic Thread #3   

    wtf... that's quite disgusting...lol just as a joke though... maybe she's taking Sere's road..you know she needs money
    • 1
  4. JamCat :3 added a post in a topic Venus Angelics Videos   

    Just in case people are curious what it is:
    Quite a few gadgets shop sell these tbh...so I don't think it's that special..I bought it like 1 and half year ago for €10 (during Easter). Back then I didn't understand what it was (thought it was a actual dessert maker XD)...but it's just a egg shaker....worst €10 spend ever lol...grab a cloth and swing it around..you will get the same result
    • 1
  5. JamCat :3 added a post in a topic Venus Angelics Videos   

    i dont think it's waxed but I suspect shaving because of the stubbles that you clearly can see.....waxing shouldn't leave hairs like that but gradually grow back as new, fine from the tip. So they'll grow back thin...also when waxing, if done properly it shouldn't damage skin much. (It will/can in the long run because you pull the skin alot andit can be rough) but again it depends on the skin type and hair type. With some people if you wax alot over amount of years, sometimes it will be permanently. Because you can rip apart the hair roots/bag.
    • 0
  6. JamCat :3 added a post in a topic Venus Angelics Videos   

    i thought that too! I was a bit shocked to see that she plucked or shaved off half her nice eyebrows  it's not really a improvement ...she will end up with weird LilaflanBon eyebrows @[email protected] not cute...she used to have nice full eyebrows... Imo it takes away some of her more youthful look...




    • 0
  7. JamCat :3 added a post in a topic Venus Angelics Videos   

    if you want to impersonate maybe change you browser or w/e to German, Hungarian or English. Don't think  Marge knows the Turkish language lol
    • 0
  8. JamCat :3 added a post in a topic General Venus Angelic Thread #3   

    lol don't think its her....that ig is in Turkish*** 
     
    • 2
  9. JamCat :3 added a post in a topic lupokku / Hannah Gregory   

    Lol she kinda looks like Magibon but aged (her unshooped vers)
    • 2
  10. JamCat :3 added a post in a topic General Venus Angelic Thread #3   

    I still think other people are still a bit hesitant when it comes to approach venus. And only are still judging her a bit because of her background and drama. (That all wasn't even mostly her fault )
    if I woud put my mind in the other jvloggers position and only know some bad info from here and there. (Because I doubt all jvloggers lurk here and comes for venus updates). Then i think they are still in that mind set of that "annoying weeb girl who married a fan for a visa with a cazy mom." Because to be honest, everyone thought like that a few months ago before Venus became independent.
    That's why I think Venus really should work super super hard on showing her true nature, she already proved us that there is a difference between like day and night to all of this.
    Not just for her views but also to boost confidence, improve social skills, learn from others and fully become more professional.
    I think she would Make silly vids like PDS  since watching him always make my mind go WTF? LMAO !! I mean like weird stuff but funny.
    • 3
  11. JamCat :3 added a post in a topic General Venus Angelic Thread #3   

    true that..but growing up with already weird Asian tv stuff makes me less shocked of what I see for example on Japanese adverts  I still would get annoyed when I get too exposed to that crazy stuff, but I wouldn't cringe as much I guess. If that makes sense?
    • 0
  12. JamCat :3 added a post in a topic General Venus Angelic Thread #3   

    yeah I agree especially when she was still in Tenerife and still when she went to London... she tried desperately to be Japanese. I think back then all she watched was anime and AKB groups and tried to litteraly mimic their "exaggerated" cuteness, what looked very cringey and fakw on a Caucasian girl. You could see how obsessed she is/was with Japan.
     
    Srry for the spamloads of pics I'm on mobile D:








    • 1
  13. JamCat :3 added a post in a topic General Venus Angelic Thread #3   

    haha you beat me to it! Was about to post about it too...I was like omg you editing your whole body now  

    • 4
  14. JamCat :3 added a post in a topic General Venus Angelic Thread #3   

    *sighs* let's all hope she won't end up like Mira .....
     
    But instead like Rachel & Jun <3
    • 0
  15. JamCat :3 added a post in a topic Venus Angelics Videos   

    yeah I guess so ^^'') lol I think its different for everyone. Me for example call my bf the hubbs sometimes, even though we're not married. But I can't wait for the day when it's actually true/official
    • 0