• Announcements

    • Negative Reputation   08/03/19

      We've heard you loud and clear - negative reputation is back. Remember that it's still against the rules to complain about being downvoted - if you think someone's mass-downvoting posts or otherwise abusing the reputation system, DM a mod and we will take care of it.

ZhouRin

Members
  • Content count

    116
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

560 Neutral

About ZhouRin

  • Rank
    Lumineux

Recent Profile Visitors


997 profile views

ZhouRin's Activity

  1. ZhouRin added a post in a topic Akidearest and The Anime Man   

    Not to mention that the typhoon was not a cat 5. By landfall it was a cat 2, at best/worst a weak cat 3. So way to overdramatize everything.
    • 4
  2. ZhouRin added a post in a topic General Venus Angelic Thread #3   

    Wasn't Venus talking about starting a business a while ago? I suppose that fell through..
    • 1
  3. ZhouRin added a post in a topic Rachel and Jun   

    Though, lbr, a weeding and soil prep video isn't gonna have a very large range of audience, so I'm not surprised by the low view count lol
    His actual cooking videos have done well though. But damn, it's been three months since his last video and this is what he posts :I
    Video in question
    • 6
  4. ZhouRin added a post in a topic General Venus Angelic Thread #3   

    I.. never thought the post was about what she can afford or not, but rather what she ate and drank in less than two hours 🤔
    2-4 cans (0.5l ones too!) of energy drinks in that time frame ain't good for no one, rich or poor.
    • 4
  5. ZhouRin added a post in a topic Bubzbeauty / Lindy   

    ^Hard to take a photo with someone when they're on the other side of the world most of the time 🤷‍♀️
    • 12
  6. ZhouRin added a post in a topic Bubzbeauty / Lindy   

    Please don't.

    And of course it's easy for Tim to say yes, who doesn't have to take care of all of them most of the time 🤷‍♀️
    • 23
  7. ZhouRin added a post in a topic Sharla in Japan   

    Oooh, oops, you're right! My bad! I feel like a dumdum now lol. I just saw "Chris" and it didn't occur to me that they're two different persons
    • 1
  8. ZhouRin added a post in a topic Sharla in Japan   

    Was reading through Sunny's thread, and considering there's been speculations here even after that, I'm surprised it hasn't been brought up here: https://prettyuglylittleliar.net/topic/1724-sunnydahye/?do=findComment&comment=483681
    Sunny and Chris is a thing.
    Disregard, I had a brainfart.
    • 0
  9. ZhouRin added a post in a topic Brianna Slaughter / Morena In Japan   

    I was thinking the same thing. If you god damn HAVE to wear just a bra at least make it a nice one.
    • 6
  10. ZhouRin added a post in a topic General Venus Angelic Thread #3   

    My bold ^ That was exactly the case. It was talked briefly about, iirc. The guy was sketchy/had bad rep, I'm pretty sure Venus talked about how she wished she had done more research and found reviews.
    • 3
  11. ZhouRin added a post in a topic Kim Dao   

    Didn't they pretty much just move into the new apartment? 🤔
    • 3
  12. ZhouRin added a post in a topic mikan.mandarin   

    Looks like Søholm, comparing the plate and table 🤷‍♀️
    https://foursquare.com/v/スーホルム-søholm/535deb84498e368426970b7b
    I realize it's not *that* close to Shibuya/Shinjuku though, so idk?
     
    (is this out of line? lol)
    • 7
  13. ZhouRin added a post in a topic Taylor R - videos #2   

    As a Norwegian, we never learned it in school lol Ican'tusepowerpoint
     
    • 5
  14. ZhouRin added a post in a topic Bubzbeauty / Lindy   

    I'm loving (in lack of better words?) that this was just a couple of weeks after her freaking out about the comment sections being turned off because of child predators. Like.. this is just what they'd want.
    • 4
  15. ZhouRin added a post in a topic Brianna Slaughter / Morena In Japan   

    Having two lines on a page is cheating, Bri.
    It's like a school essay and you keep doing little tricks to get the words and pages required lol
    • 0