• Announcements

    • Negative Reputation   08/03/19

      We've heard you loud and clear - negative reputation is back. Remember that it's still against the rules to complain about being downvoted - if you think someone's mass-downvoting posts or otherwise abusing the reputation system, DM a mod and we will take care of it.

sleepmon

Members
  • Content count

    169
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

475 Neutral

About sleepmon

  • Rank
    Lumineux

Recent Profile Visitors


1100 profile views

sleepmon's Activity

  1. sleepmon added a post in a topic mikan.mandarin   

    .
    • 0
  2. sleepmon added a post in a topic mikan.mandarin   

    Just wanna give a heads up that the other girl from her recent thrifting video, the one of the two girls she tested with for college is currently following Bunka College's IG. On BC's IG page, they seem to be promoting a student entrance ceremony (where they dress up) that is a lot like what Mikan and her friend described. So I think it is safe to say that she is going there.
    • 0
  3. sleepmon added a post in a topic Kelly Eden   

    She is such a freaking downer. "Everybody's enjoying the holidays but LOOK AT MEEE ALL SAD AND ALONE."
     
     
    EDIT: I don't want to seem like a jerk for being insensitive to how she feels but maybe waiting until a major happy holiday like Thanksgiving or Xmas to push this video out is a bad idea for her followers like I'm watching through this and it doesn't seem like she's even promoting all the major suicide hotlines etc. [maybe she does at the end IDK yet].
    • 1
  4. sleepmon added a post in a topic Taylor R - Social Media Updates   

    "I'll let all of you guys know exactly what happened."
    *in the meantime leaves cryptic tweets feeling bad about herself*
    It's kind of hard to sympathize when we don't know what went down. 
    • 10
  5. sleepmon added a post in a topic Taylor R - videos #2   

    Safiya is grade A class and zero drama. If tables were turned, would Taylor have done the same?
    • 3
  6. sleepmon added a post in a topic Alex Dorame   

    I find it kind of shitty that Alex and Johnny are still friends with Social Repose/Richie Giese after all that shit that went down with Jaclyn Glenn. I get that people can establish friendships before finding out how shitty the person is, but when all shit hit the fan both Alex and Johnny jumped ship and defriended SR promptly. Now months after we see them re-friending him and in SR's recent video he mentioned wanting to get ramen with "Alex and Johnny". I don't think Alex is an innocent or nice as she appears to be, in fact I think she's a phony.
    Also came here to see if anyone noticed how she was ripping off Emma Chamberlain's videos in her recent one (answering questions about her hair). 
    • 3
  7. sleepmon added a post in a topic Venus Angelics Videos   

    Perhaps she is in danger of being approached in her own house, so she moved to Mikan's place for a week or so to prevent anything from possibly happening? Not sure what else it could be.
    • 0
  8. sleepmon added a post in a topic Taylor R - videos #2   

    I don't think I like this guest too much. She doesn't seem very friendly and it looks like she kind of silently judges Taylor when she talks, I kind of feel bad for Taylor. 
    • 10
  9. sleepmon added a post in a topic Taylor R - videos #2   

    Hmm, guess she's not much of a Riverdale fan? Was waiting for her to comment on Lili Reinhart/Cole Sprouse at the Met Gala (I really loved Lili's dress) but I guess she ignored them.
     
    (I love Lili and Cole btw, no shade. Just kinda disappointed she overlooked them.)
    • 0
  10. sleepmon added a post in a topic Taylor R - Social Media Updates   

    I feel silly for knowing most of these references.
    7 Miranda Sings
    6 Trisha Paytas
    5 Jake Paul (he has a blue lambo and he wears shredded jeans as well) orrr Ricegum because of the Supreme hat she's wearing
    4 Casey Neistat
    3 Alissa Violet
    2 Jenna Marbles
    1 Shane Dawson
    • 0
  11. sleepmon added a post in a topic Taylor R - videos #2   

    I know this is kind of dark, but perhaps her trash phobia came from her puppy mill days (discarding deceased dogs etc.) It could have happened to her mom or siblings. IDK just an assumption. That Yesma guy is a hack though, hope she didn't pay him. 
    • 10
  12. sleepmon added a post in a topic Sharla in Japan   

    So like her new vlog with the sakura snacks. Am I the only annoyed that she only cares about food when it's pretty looking? I thought only kids did that lmao. Like don't most adults grow out of that phase and learn to enjoy food for what it is and not care about the presentation? 
    • 0
  13. sleepmon added a post in a topic Taylor R - videos #2   

    All I want to know is who's idea was it to insert all the corny, American songs in her vlog? Not really fitting, it reminds me of an 80s TV show. 
    Maybe folks living in Hong Kong have more insight into this?
    • 5
  14. sleepmon added a post in a topic Taylor R - videos #2   

    RIP Taylor's sub count. She's gonna fade into obscurity along with Bii and Kim Dao.
    **Oh dear everyone's response was positive lmao, this is what happens when you comment w/o reading first lmao. 
    • 0
  15. sleepmon added a post in a topic Taylor R - videos #2   

    I actually liked this video a lot, and I realized why. She's totally ripping off Buzzfeed videos. Which I don't care for since Buzzfeed rips off ideas from smaller youtubers anyway. But the format like the whole voiceover describing shit. Homegirl was watching a bunch of Buzzfeed Unsolved. 
     
    • 9