• Announcements

    • Site Maintenance   05/14/19

      Hi all, We're currently working on anti-spam measures, you might see some outages. Please don't panic! We should be back to normal by tomorrow. 

arinbunny

Members
  • Content count

    1214
  • Joined

  • Last visited


Everything posted by arinbunny

  1. arinbunny added a post in a topic Unpopular Opinions (K-POP Edition)   

    Havent tried the whole EP for now, but the title is not as good as Gotta Go or Roller Coaster
    • 1
  2. arinbunny added a post in a topic Unpopular Opinions (K-POP Edition)   

    Chungha's new song is meh, I just like the chorus
    • 0
  3. arinbunny added a post in a topic Jeon Somi   

    BP's stylist just does a good job with Jennie lmao so...if she is not her fav she will stay like this mess
    • 2
  4. arinbunny added a post in a topic Melvnin Ig famous   

    Yes, I think they are from the same artist or studio probably.
    • 0
  5. arinbunny added a post in a topic Melvnin Ig famous   

    No, the first character is Azusa from K-On! She is pretty fair: 

    I dont really mind people changing the skin color of anime characters, as long as they dont do that to actors or portraits of said actors. I actually think she is pretty, but I just noticed she does edit her nose a lot since you all commented on that.
    • 1
  6. arinbunny added a post in a topic Taylor R - videos #2   

    I dont think she likes doing youtube anymore, she will probably quit once she has the baby, she doesnt even try anymore.
    • 10
  7. arinbunny added a post in a topic too young to worry about anti-aging?   

    Thank you so much, will try! 
    • 0
  8. arinbunny added a post in a topic Unpopular Opinions (K-POP Edition)   

    Races have certain physical differences (nose, skin, bone structure). But again, you have selective reading so I wont even bother with you. And a hairstyle is NOT a feature that you cant change. 
    • -1
  9. arinbunny added a post in a topic James Charles   

    He looks a lot better with more natural makeup tbh
    • 8
  10. arinbunny added a post in a topic Unpopular opinions   

    Captain Marvel is not bad, but it aint great either. Its like some other marvel movies, just ok. 
    • 2
  11. arinbunny added a post in a topic James Charles   

    He did and I hope he is getting sued for calling him that, he also went for his brother, who is underage. He always gets away with shit cause he uses the same shitty excuse and plays the victim card. Also tea channels were so obviously on Tati and Jeffree's side it hurts, when Tati said it was over they just didnt talk about it anymore at all. 
    • 1
  12. arinbunny added a post in a topic James Charles   

    He is so idolized I guess...Dunno, he acted like shit with James then said 'i WaS iN a DaRk PlAcE' and everyone forgave him...I mean Tati did worse cause she made a whole video about it, but Jeffree did go off on twitter too...
    • 3
  13. This post cannot be displayed because it is in a forum which requires at least 5 posts to view.
  14. arinbunny added a post in a topic Unpopular Opinions (K-POP Edition)   

    I guess all races now have taller noses and are pale. Oh wait they dont.
    Also I dont see an issue with hair styles, faking accent however, is another thing, but English is not my first language so I wont really know if they are faking anything. As I said (seems like u dont read at all) they want to look white AND in SOME CASES black. Selective reading I guess.
    • -2
  15. arinbunny added a post in a topic Who Do You Think Should Have A Thread On PULL That Doesn’t Already?   

    Damn, now that this scandal got big 😔 hope it gets approved soon so we can talk about this mess
    • 1
  16. arinbunny added a post in a topic Unpopular Opinions (K-POP Edition)   

    Jennie isnt popular for her looks tho...at least not her beauty, she is known for looking chic. 
    And yes, they do seek European features, it being common doesnt change that.
    • 0
  17. arinbunny added a post in a topic Who Do You Think Should Have A Thread On PULL That Doesn’t Already?   

    Otakus loving yandere, aka murderers, whats new.
    • 0
  18. arinbunny added a post in a topic Unpopular Opinions (K-POP Edition)   

    Western celebs get surgery to make their nose SMALLER, they try to get white features, like it or not, im not going to have an argument about something so obvious, damn. And Suzy didnt try to make her eyes x3 larger, in fact she is one of the FEW, that do still look Asian and not mixed.
    • -4
  19. arinbunny added a post in a topic Unpopular Opinions (K-POP Edition)   

    Most of them want to look like this girl:

    They act like she is some kind of godess (I remember them attacking Mina for cosplaying her in some MV), thought she looks just cute to me. Their liked features alone are very white, its not only the skin, its mixing the skin with the tall nose and big eyes, they love Sana's side profile bc her nose is tall, not flat, like most Koreans'. And as I said, some Koreans are blackfishing in the industry as well, to look different. Dunno if its them wanting to look white/black or companies pushing this to make the public like them more. 
    • -2
  20. arinbunny added a post in a topic Dove Cameron   

    If she was actually faking (aca no medical record) the producer could just kick her out, being professional with it. He could be pished cause he had to make changes last minute, in fact, if she is still sick, she shouldnt be performing cause that will just damage her voice in the long run. (Also a chest cold is pretty noticeable when you speak, let alone sing).
    • 1
  21. arinbunny added a post in a topic Unpopular Opinions (K-POP Edition)   

    Yeah, she looks pretty white to me...they say she looks Korean bc she has small eyes. And same about the industry, I want to be an actress but I will 200% try in my country because Korea's industry is horrible, probably one of the worst in the world, I mean they fucking slap idols on camera... no thanks.
    • 1
  22. arinbunny added a post in a topic too young to worry about anti-aging?   

    Can someone recommend some good sunscreen? The ones I know are super heavy and my skin is mixed so...I get a lot of acne bc of that
    • 0
  23. arinbunny added a post in a topic James Charles   

    I guess its James' lmao, people followed her bc she was acting like a victim so when the truth came out she just got hate from new subs and older ones I guess. I dont see the same energy with the brainless alien tho, I'm mad at that.
    • 0
  24. arinbunny added a post in a topic Who Do You Think Should Have A Thread On PULL That Doesn’t Already?   

    Does Jaclyn Hill have a thread? I tried looking up now bc of her lipstick scandal but I saw nothing
    • 1
  25. arinbunny added a post in a topic James Charles   

    I just checked Tati's socialblade, ready to get mad at people not unsubbing but damn, what a good view, all red.
    • 0