• Announcements

    • PULL Archiving   07/22/20

      Hi all, I paid the server bill for the month so the site can be archived, sorry for the mess, didn't realize there'd be such an uproar. The site's in read-only mode. Happy archiving. Here's a link to a user-made PULL discord server: https://discord.gg/vZFEm75

arinbunny

Members
  • Content count

    2573
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

7771 Neutral

6 Followers



About arinbunny

  • Rank
    Sans Pareil

Recent Profile Visitors


4790 profile views

arinbunny's Activity

  1. arinbunny added a post in a topic PULL Is Closing.   

    Have been here for 4 years, its sad that its closing but I understand. If someone else makes a new forum please DM the rest of us! While that happens I will miss you all 
    • 0
  2. arinbunny added a post in a topic Unpopular Opinions (K-POP Edition)   

    Me: *comments on a video of guys in the 80s 90s that Johnny, Leo and Brad are the golden trio*
    Random armpit: No!!!1!1!1 hAvEnT yOu SeEn bTs!!1!1!!!? tHeY aRe So MuCh PrEtTiEr!!!1!!
    Me: https://www.youtube.com/watch?v=zBkuNpgACH0
     
    • 3
  3. arinbunny added a post in a topic Unpopular Opinons (Anime Edition)   

    Minato (from Naruto) is selfish asf, I know people adore him, but he chose to die rather that take care of his son.
    • 0
  4. arinbunny added a post in a topic Ariana Grande   

    Eww wtf, will read and then edit
     
    Oh, its just a rumor, Idk Hollywood has the weirdest rumors
    • 1
  5. arinbunny added a post in a topic Rant Thread   


    Honestly, Idk why they dont make new ones? I have been a fan of Japanese and Chinese culture pretty much since I was what? 12? And I have seen amazing stories (specially in Detective Conan! The mangaka does an amazing job promoting Japanese culture and tourist spots) and they could adapt one of those but no, they keep turning European characters into black/asian characters, not only disrespectful to whites imo, but to them as well, is like they cant be bothered to look at their fairytales and adapt one of those. Of course the ones being more offended over this are Europeans atm, but I dont think most Asians will be ok as they take a lot of pride on their cultures while Disney just ignores.
    • 10
  6. arinbunny added a post in a topic Rant Thread   

    Strong rumors about Snow White being casted as an Asian, a character based on a REAL person, as if Asia doesnt have 18271712 stories to get a new princess from (Same with Africa, still Not my Ariel), bruh, cultural appropriation at it AGAIN but Am I shock at the double standarts? Not a bit.

    • 4
  7. arinbunny added a post in a topic Unpopular Opinions (K-POP Edition)   

    Naughty >>> Little Monster
    There I said it.
    • 5
  8. arinbunny added a post in a topic Ariana Grande   

    Havent been reading this thread on a while so I have to see what scary things you all are talking about 
    • 1
  9. arinbunny added a post in a topic Amber Heard   

    When the scandal broke they posted her pics so yeah...
    • 2
  10. arinbunny added a post in a topic Ariana Grande   

    She may be but damn, women really cant get swollen without people saying we are pregnant can we
    • 31
  11. arinbunny added a post in a topic Amber Heard   

    Ikr? I'm glad since all of this came to light Johnny's movies are on TV again but I still see her on L'oreal ads...its fcking annoying.
     
    Edit: Didnt put anything of last week cause she will start her declaration tomorrow! Will be updating then.
    • 3
  12. arinbunny added a post in a topic Rant Thread   

    Honestly, I'm pretty done with Americans just learning whats convenient for them when it comes to History. Its not a small deal AT ALL.
    • 3
  13. arinbunny added a post in a topic Anime Discussion   

    I tried watching Beastars but it sucks lol
    • 1
  14. arinbunny added a post in a topic Unpopular Opinions (K-POP Edition)   

    + Boy groups have to cut their careers to go to the army as well. I always said bg are asked a lot more than gg are when it comes to talent.
    wtf was BP wearing today? They were all hilarious.
    • 0
  15. arinbunny added a post in a topic Amber Heard   

    I was SHOCKED seeing actors that still follow her after all that came out...
    • 2