vader_chan

Members
  • Content count

    804
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

2825 Neutral

About vader_chan

  • Rank
    Merveilleux

vader_chan's Activity

  1. vader_chan added a post in a topic Berry Tsukasa   

    maybe it's a mannequin again lol
     
    come on blurry, face or nothing, this is so weak and you know it bish
    • 2
  2. vader_chan added a post in a topic Taylor R - videos #2   

    that could also very well be true....but at that time she was really trying all she could to stay relevant so i got a different vibe from her....if she really has issues i do hope she manages to resolve them, i mean, she might be boring or annoying or w/e but she's not a bad person...
    • 1
  3. vader_chan added a post in a topic Taylor R - videos #2   

    haven't been online in a while so i'm behind but, this has been annoying me to no end. she was never fat, that's normal baby weight for a child...90% of the kids i knew at that age looked like that and it always felt to me like she wanted to get pity points for something, but her life was too perfect so she decided to cry about how she wasn't stick skinny since birth on camera. meh...
    • 4
  4. vader_chan added a post in a topic The Got7 Twins (Ana and Alex)   

    i wonder if they're gonna pop out again now that GOT7 is having a world tour lol....they gonna ask for another selfie with them or something even more idiotic? lol
    • 2
  5. vader_chan added a post in a topic Taylor R - Social Media Updates   

     
    i think this photo proves you're right, she looks so good here, honestly <3 (like, she's still a bit awkward but it's a waaay better photo than the first one imo)
    tbh i wish she styled her hair more often, i don't really mind her weird fashion sense since i personally like weird pieces like that too, but i think her lazy ponytail and those two stupid strands in front of her face ruin her look completely...she looks so good with styled hair 
    • 2
  6. vader_chan added a post in a topic Taylor R - Social Media Updates   

    she does look better here than usual but for some reason this screams "average upperclass white suburban mom" to me for some reason...and her "can we just get this over with" expression ain't really helping 
    • 4
  7. vader_chan added a post in a topic Unpopular Opinions (K-POP Edition)   

    yall who dislike certain bands [mostly bts here apparently] are just as annoying as their creepy fans ¯\_(ツ)_/¯
    blackpink's lightstick is kinda growing on me, despite being ugly AF, every since i heard it makes a sound when you hit stuff with it lol
    still disappointed with the fact that their "album" will have only 5 songs...wtf is with that? 
     
    • 4
  8. vader_chan added a post in a topic Taylor R - videos #2   

    most of us have our own problems yet most of us also have to deal with that and get on with our lives since we don't have daddy and bf to pay for us doing nothing all day. 
    sorry if I sound mean but, if most of us can work 9 to 5 to make it through, homegirl can figure out how to use google and make a few decent videos. 
    she has all the freaking resources yet she sits on her ass and copies other youtubers like...what? i'm sorry but i can't feel bad for her, like, at all. if she has issues she can reach out, find help, again, like the rest of us. i can't feel bad about someone that has had everything handed to them their entire life just cause they have no idea what to do with their free time now?? what? 
    • 31
  9. vader_chan added a post in a topic Taylor R - videos #2   

    srsly if i were her, it keep it in a bun and out of my face. . or just cut it real short lol....and not tease it even more to look like a nest 🐸🍵
    • 3
  10. vader_chan added a post in a topic Taylor R - videos #2   

    to me, it seems like she tried to make her hair look messier on purpose like....my hair is basically almost curly when it's humid...and it gets super frizzy...this is nothing, this is how my hair looks like when i blow dry it lmao, i literally got the feeling that she wanted to make it seem more like a nest than it actually is. 
    i do agree she looks kickass in red...tbh bold colors look real nice on her in general imo....this video was ok i guess, overall, she had way worse...still wouldn't consider subbing to her over it tho.
    • 2
  11. vader_chan added a post in a topic Berry Tsukasa   

    nah, as long as she doesn't make her skin darker on purpose, it's cool ^^/
    • 6
  12. vader_chan added a post in a topic General Koreaboo Thread   

    i know this will sound mean but, most of these girls are average at best and like, maybe its just their fantasy to be considered super pretty so thats why they go on about the whole asians worship me in a certain country thing.. . its kinda sad tbh
    • 2
  13. vader_chan added a post in a topic Unpopular Opinions (K-POP Edition)   

    as i said, shitting on someone's physical appearance is kinda like....the lowest you can go....and people who seem to do it also seem so hellbent on doing that ALL THE TIME like...they all seem like they got some unresolved issues with themselves, but that's none of my business...
     
    anyway, i saw a lot of people here dislike the song Latata, but I think it's really nice? and all of them are super cute and that one girl with the deep voice i'm just....heart eyes mf! <3 
    • 8
  14. vader_chan added a post in a topic Unpopular Opinions (K-POP Edition)   

    this is actually the unpopular opinion x) i think most people think it's ...if not ugly then at least...questionable....myself included 
    • 2
  15. vader_chan added a post in a topic Unpopular Opinions (K-POP Edition)   

    if you say so, but attacking someone's appearance is really mean imo, its one thing to say that their fans are annoyinh and creeoy or that their music sucks but, calling someone out on something they most likely cant change really is low.   imo... also, i do agree that them being everywhere is kinda annoying combined with their idiotic fans... istg its like theyre trying to ve worse than exo fans lmao
    • 1