• Announcements

    • Negative Reputation   08/03/19

      We've heard you loud and clear - negative reputation is back. Remember that it's still against the rules to complain about being downvoted - if you think someone's mass-downvoting posts or otherwise abusing the reputation system, DM a mod and we will take care of it.

halfmoon

Members
  • Content count

    147
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

701 Neutral

About halfmoon

  • Rank
    Lumineux

Recent Profile Visitors


1311 profile views

halfmoon's Activity

  1. halfmoon added a post in a topic Okmalissa / malissa   


    Older pics: 

    🤔🤔🤔🤔🤔🤔
    Is this a filter?
    Pinched nostrils will always look like PS noses to me, but usually only when I see Korean girls with them. I don't know about European noses haha.
    • -1
  2. halfmoon added a post in a topic joanneneko/smallicecoffee   

     

    A good example of how this bitch lacks the understanding of the Korean language and butchers it. she thinks she really did something by showing off her badass KoReAn sKiLls~*~ when she has no grasp on the language except for basic shit. No one uses 창녀 in that context, including when translating IG goes to the literal word for "prostitute" unless she PURPOSELY aimed to be offensive and shitty. And what makes HER different from those other girls she calls Insta-"prostitutes"? Absolutely nothing? She could've kept it normal by saying 인스타년들 but she had to take a step further and use a stronger, more offensive word, I guess to show she has a broader vocabulary?!? 
    I see a lot of mysogynistic, asshole Korean men who say that kind of shit when they cuss out women and it just proves she likes to put herself on a pedestal and she is NOT a friend of fellow women like she says she is. She's an insecure brat who thinks she's not like other koreaboos and prides herself on that being her entire identity (oh, and how she's always dating a D-grade "model" with probably a 4 inch dick).
    But jokes on her because she looks fucking stupid typing in Korean, and I'm pretty sure the guys she dates are all in it for easy and naive Koreaboo pussy, but she doesn't realize that because she thinks she's THAT BITCH that is above them ¯\_(ツ)_/¯ she is stuck in her own little echo chamber of compliments on Facebook and is delusional as fuck. She prob checks here constantly and is raging on the inside every time she reads things that she secretly knows is right. She's a downright Koreaboo, who went to Korea to wet some low quality Korean dick, she's nothing special in that cesspool of fetishizers.
     
    That was my rant. That is all.
    • 21
  3. halfmoon added a post in a topic joanneneko/smallicecoffee   

    HAHA you beat me to posting this..
    I just happened upon this while logging into FB after a long time and wanted to roll my eyes out of my head. 
     
    Every post of hers is a huge eye roller. I'm surprised my eyes haven't got stuck 
    • 0
  4. halfmoon added a post in a topic joanneneko/smallicecoffee   

    She wants to be unique and ~*not like the other koreaboos*~ so she calls herself mixed with French but also wants to look like an ulzzang at the same time. Girl is not fit for it and if she keeps forcing it she's gonna look more stupid than she already does.
    • 0
  5. halfmoon added a post in a topic joanneneko/smallicecoffee   

    "whack ass Korean beauty standards"
    Bitch please you're so insecure but you also don't wanna be lumped with the other koreaboos that get ps so you blame it on Korea's beauty standards. We all know it's for the Instagram clout and to get more attention from your oppas
    • 14
  6. halfmoon added a post in a topic Catherine Chi @catherine_chi   

    I'm not sure what that FB group requires as self intros or whatever it was she was doing, but does no one else think that entire.. collage was cringe? Maybe it's because I'm old, but sometimes I think a lot of these Instagram efamous kids have their heads up their own asses..
    • 8
  7. halfmoon added a post in a topic Brianna Slaughter / Morena In Japan   

    Wasn't she the one who said some guy left his card at her place and she was about to order food with it or something? Ironiccccccccc..
    • 47
  8. halfmoon added a post in a topic katieaegi   

    lmao someone should post this on Joanneneko/smallicecoffee thread, that bitch will probably be shaking
    • 3
  9. halfmoon added a post in a topic joanneneko/smallicecoffee   

    I know right? Like she isn't Korean, she isn't a nationalized citizen, and she isn't married to a Korean. What makes her think she can call other girls foreigners when she's one herself?? What makes her any better???  She's so delusional. 
    • 3
  10. halfmoon added a post in a topic Xiao.anna (possible snowflake & PULL user??)   

    I'm dying, is she really going to call someone ugly like she has the right to talk? Her personality has just made her appearance 10000000 times worse.


    • 7
  11. halfmoon added a post in a topic Xiao.anna (possible snowflake & PULL user??)   

    She partied in Hongdae til 6am.. is that really something to brag about lmao???? Hongdae has a trashy nightlife. I don't know what she was trying to prove with this lame ass post, I'd be so embarrassed to party til 6am in Hongdae. Why do all these foreign girls think Hongdae is THE spot for clubbing?? Gross
    • 13
  12. halfmoon added a post in a topic joanneneko/smallicecoffee   

    Lmao her Korean is awful. For someone who has her head up her ass about how she is somehow the best foreigner in Korea, her Korean just sucks too much for anyone to take her seriously. How embarassing tbh. Fix your Korean before trying to write a rant you think makes you sound cool and edgy to the Korean fuckboys.
    • 10
  13. halfmoon added a post in a topic katieaegi   

    There is also a FB group called 썰모아. it is so disgusting, I've reported it dozens of times but no luck. Pretty sure more girls like Katie are going to end up there.. It's just full of disgusting men and the photos are uncensored.
    (Please report it if you can!)
    • 1
  14. halfmoon added a post in a topic katieaegi   

    yeah uhhhhh 1km is like korean tinder. mostly for hookups. my friend's std-riddled ex boyfriend uses it. gross
    • 1
  15. halfmoon added a post in a topic joanneneko/smallicecoffee   

    That Nextshark article states she works at a travel agency. Is that true? 
    We also better start screencapping whatever else she has on her Facebook before she starts backtracking and deleting lol. Her newfound internet fame is gonna make her head go up her ass even more, she can't have such negativity surrounding her~~~
    • 0