• Announcements

    • Negative Reputation   08/03/19

      We've heard you loud and clear - negative reputation is back. Remember that it's still against the rules to complain about being downvoted - if you think someone's mass-downvoting posts or otherwise abusing the reputation system, DM a mod and we will take care of it.

areyou4real

Members
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

26 Neutral

About areyou4real

  • Rank
    Débutant

areyou4real's Activity

  1. areyou4real added a post in a topic Pokimane   

    She actually looks much better with that hair, not gonna lie. Suits her better. I pray for her hair that she dyed with olaplex lol
    Btw I am 100% sure that she has never even played Runescape before. Why would you even lie about that anyway... she doesn‘t even know the basics of the basics, at least put some effort into it if you pretend having played it before lol. What’s so bad about admitting that you just want to try out a new game and being a newbie? I don’t understand.

    • 3
  2. areyou4real added a post in a topic Pokimane   

    I do understand that she wants to keep her relationship stuff abit more private. I mean, if I just started dating someone and things weren't really official yet, I wouldn't want to tell my parents immediately either, let alone my viewers. It would indeed be awkward if it doesn't work out in the end. BUT, then again, she chose this light. She can not expect to be an online personality without sharing her life to the public. This is not how it works. In a way, it is kind of fucked up and must suck for all people of the public/celebrities, not gonna lie. But that is what you get for choosing this career and this spotlight. She should have known better. That is the downside of earning easy/big money like that!
    If I remember correctly, she shat on female streamers for lying about their relationships. If she sticks to that opinion and doesn't want to be even more of a hypocrite, I feel like some sort of "announcement"would help, which says something along the lines of: "If I were in a serious relationship, I would tell you guys. For now, I would like to keep my relationships private and I hope you respect this. I promise to tell you, as soon as I feel ready to do so". Honestly, every white knight would immediately jump onto that and things should calm down abit. I would actually respect that, and it would come off as more sincere than trying hiding it really badly.  
    • 4
  3. areyou4real added a post in a topic Pokimane   

    Okay guys. Abit OT, but I've been long time lurker here, because I never felt the need to express my disliking towards her (yet). I just liked reading and agreeing lol.
    Recently, there have been some things piling up and nobody adressed them yet, so here I go: 
    - don't you guys think that she has been really really touchy with Fed lately? I mean he recently sat on her lap onstream and she sticked her finger in his butt? lol O__O find that extremely weird, especially knowing that she has something going on with Hasan? (I actually don't care much about her relationships, and honestly, she can do whatever she likes..relationship-wise) ...do friends actually do stuff like that? Maybe I'm too sensitive/insecure when it comes to stuff like that, but I wouldn't like it too much if my boyfriend was this touchy with another girl tbh o-o
    -https://www.twitch.tv/pokimane/clip/SilkyProudBurritoCmonBruh looking at this clip, I can't help but think that this was really disrespecting and pretty rude. It seems like in order to appeal to all those 'LSF-Celebrities' she tried to act all cool, while being kind of mean to her oh-so-close-friend "Hammoudi" (btw, I hate the fact that she always calls Yassuo "Hammoudi". To me it feels like she wants to show everyone how close she is to him, opposed to everyone else who just call him Moe.) She could have said something nicer, along the lines of "He's like a little brother to me" or "No, we're just close friends", instead of laughing hysterically like that and stating "he's like 12". 
    -During the League of Legens Twitch Rivals (EU) there was this one instance that made my blood boil so much. https://www.twitch.tv/videos/410852509?t=04h21m44s Please watch this and tell me I'm wrong for being so mad about this... all I could think of while watching this interview was: omg you stupid thot, you did not contribute ANYTHING to winning the twitch rivals. You did not train for this tournament at all, while otheres worked their asses off and played scrims day and night! You pretend to be good at LoL and brag about being Diamond while you're obviously hella boosted. If I remember correctly, she even asked what "peeling for adc" means... ?!??! How can people follow her so blindly?!
    • 19
  4. areyou4real added a post in a topic Pokimane   

    /deleted
    • 0