• Announcements

    • Negative Reputation   08/03/19

      We've heard you loud and clear - negative reputation is back. Remember that it's still against the rules to complain about being downvoted - if you think someone's mass-downvoting posts or otherwise abusing the reputation system, DM a mod and we will take care of it.

Shadowplay

Members
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

101 Neutral

About Shadowplay

  • Rank
    Débutant
  • Birthday October 01

Shadowplay's Activity

  1. Shadowplay added a post in a topic rin / gothfruits   

    rin should have known what they were getting themselves into before moving out to LA by doing research and sorting out their financial matters, insurance, and living situation. it’s clear they didn’t have a solid plan and are now like “oh fuck”. they are probably now realizing that it’s not all peaches and cream and “adulting” is a real thing. they should also feel privileged that they get a stay at home job instead of waking up early and working in shifts. most people dream of that. the way they beg for money from their followers (which consists of primarily young teens and adults) grosses me out. just fucking grow up and either move back with your family or get a part time side job! you can’t go through life e-begging and relying on people to donate to you  
    also, i get bruises every time i get an IV or a shot. it’s fuckin normal, your blood vessels are being poked so of course they’re gonna break and cause bruises. your veins aren’t “giving out” so i don’t buy your little sob story  
     
    • 15
  2. Shadowplay added a post in a topic rin / gothfruits   


    sorry i know this is really old. but did anyone catch this video? it was super awkward to watch and it seemed rushed. rin even tried to do the “quirky” editing but it just felt uncomfortable. i’m also curious as to why rin didn’t speak to the makeup artist in spanish since she’s from Argentina and rin claims to be fluent and a proud latinx. the disconnect between the artist and rin made for an awkward, ingenuine, and forced video.
     
     
    • 1
  3. Shadowplay added a post in a topic Spookylilpeach   

    Where did you get this pic from? Cuz damn...that’s such a huge difference from her IG body pics. That’s almost Tana Mongeau level. 
    • 1
  4. Shadowplay added a post in a topic rin / gothfruits   

    ok i have mixed opinions on this look. i think the black lip compliments the blue/green/yellow fairly well, but the rest of it looks kinda awkward to me, especially the lower part. it kind of reminds me of Dory from finding nemo. i feel like recently rin is kind of trying to emulate Toshi Salvino aka Dollfille’s style of makeup with the no eyebrows, painted lashes, and strong blush. 
    what are y’alls thoughts??

    • 0
  5. Shadowplay added a post in a topic rin / gothfruits   

    this look reminds me of those color blind tests 😂 
    or bacteria under a microscope 🤣


    • 12
  6. Shadowplay added a post in a topic rin / gothfruits   

    they definitely don’t. where i live, bars and restaurants are very strict about drinking, because serving minors is a HUGE fine. it doesn’t matter if the person is accompanied by someone who is 21+, they legally can’t drink. 
    since Ish is 21, maybe he was sneaking some drinks to Rin? 
    • 1
  7. Shadowplay added a post in a topic rin / gothfruits   

    this comment really got under my skin. sure it’s an irrelevant comment that only got 2 likes and is hidden in an abundance of negative comments, but suggesting that people who speak out against a rape apologist are clout seekers is so toxic and disgusting. i feel like a lot of Rin’s fans have this same mentality and it pisses me the fuck off. people have a right to still “be mad” because Rin nearly caused a suicide and is only apologizing because their career is in shambles. nobody wants clout, people just want to let others know that they’re supporting someone with a shitty personality. 

    • 17
  8. Shadowplay added a post in a topic rin / gothfruits   

    thoughts? (from Rin’s story) 

    • 0
  9. Shadowplay added a post in a topic rin / gothfruits   


    sorry if this is nitpicky/irrelevant, but i wonder why Rin deleted the ‘hey/they’ from their bio? also i’ve noticed that a lot of influencers that i follow and some who were even mutuals/friends with Rin have unfollowed as well. kinda glad they are aware of Rin’s true colors. 
    • 3
  10. Shadowplay added a post in a topic rin / gothfruits   

    what did they think was gonna happen? rent magically pays itself and food is free? 

    someone is probably losing their mind looking for it. it’s probably special to them. they should return it to the restaurant asap. unfortunately it fell into the irresponsible hands of rin. 
    • 10
  11. Shadowplay added a post in a topic rin / gothfruits   

    for someone who’s “bRoKe” and “oN a bUdGeT” they sure had no problem dropping $30 on a swimsuit. 

    • 6
  12. Shadowplay added a post in a topic rin / gothfruits   

    super OT, but once i zoomed into these pictures i couldn’t help but laugh. you can clearly see where it was edited to cover up rin’s shitty blending job. the highlight is clearly enhanced with facetune and looks obviously airbrushed 😂 whoever edited it couldn’t even make the wing straight in the second pic. rin how are you gonna take over the beauty industry when your facetune is almost as shitty as your looks?!
    you can even see in the first pic how the airbrushed highlight seeps into the water 🤣 


    • 1
  13. Shadowplay added a post in a topic rin / gothfruits   

    oh god. moving to LA and getting an apartment in one of the most trendiest and high traffic parts of city is just about the dumbest thing you could do. but then again we’re talking about Rin so i’m not even surprised lol.there are other neighborhoods in LA that are way lower in rent but noooo mR FrUiTs had to be the fucking koreaboo he is and move there. i actually live very close to koreatown so i could inevitably see Rin around lol. tbh i think Rin is very ambitious and that can be good, but unrealistic. i wonder if once he realizes that he’s not gonna get 50 times more opportunities bc he’s in LA he’ll regret his decision. he’s acting like all these brands are going to magically invite him to their headquarters  (most of them are outside of LA lmaooo) and ask him to collaborate. no Rin you aren’t going to fuckin “take over the beauty industry” when you tweet like an edgy 14 year old and do the same unblended ass blue winged eyeshadow. i stg he will most likely sit at home and do flopped lewkzz while Ish works a stable job and brings in the income. disgusting. 
    • 15
  14. Shadowplay added a post in a topic rin / gothfruits   

    i live in LA and let me just say that the rent for the tiniest apartments has literally TRIPLED in the past couple of years. even with an average paying job it’s hard for a lot of people to pay rent every month, let alone bills, food, toiletries, etc. i can already imagine Rin’s stories being full of “OmG oUr ReNt iS $1500 sWiPe uP tO hElp” and then linking Ish’s paypal. literally none of my friends or even myself live on our own because the rent is ridiculously high. also even if Rin has money saved up from his previous job i doubt its enough to cover monthly rent and bills. he’s also acting like the second he moves to LA he’s going to be bombarded with opportunities and gigs, trust me it doesn’t work like that lmao. you’re in a sea of other people trying to “make it”. it wouldn’t be a bad idea to get a normal part time job in retail or whatever, since this influencer shit isn’t guaranteed. i wouldn’t be surprised if he moves back to texas. 
    • 10
  15. Shadowplay added a post in a topic rin / gothfruits   

    from an interview rin did with allure a few months back. what do y’all think? they’re always saying they’re ‘no where near being feminine’ yet there’s this 
    full article: https://www.google.com/amp/s/www.allure.com/story/gothfruits-rin-instagram-gender-neutral-makeup-interview/amp

    • 2