• Announcements

    • Official PULL Discord!   12/09/18

      Hi Everyone!  We've opened up an official discord. Drop by and chat here: https://discord.gg/KDF2kt5 Also, we need to upgrade our server in the very near future. PULL grows bigger by the day (yay!) but  to handle the load, we need upgrades. For less than the cost of what you spend on Netflix, we can continue to host your content. Whether it's $1 or $5 a month, all gifts are appreciated. Please consider giving here: https://www.patreon.com/PULL Thank you for your continued love and support!

Poutine

Members
  • Content count

    136
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

1130 Neutral

About Poutine

  • Rank
    Lumineux

Recent Profile Visitors


359 profile views

Poutine's Activity

  1. Poutine added a post in a topic Yumi King Videos   

    she says this yet she wears $20 cheap taobao hanfu that is in no way authentic. How can she even say that about the girls in her video. Superiority complex much?
    • 2
  2. Poutine added a post in a topic Yumi King Videos   

    This be how yumi sees herself when she wears hanfu

    • 23
  3. Poutine added a post in a topic invadernoodles   

    maybe the problem is yourself noods. I mean I don’t like to blame people for getting involved with a bad person but if everyone you know turns out like this, then maybe there’s something you’re doing that draws these kind of people to you. Or maybe she should get some actual standards?
    • 1
  4. Poutine added a post in a topic Yumi King Videos   

    I meant the girl filming lol she’s brave because she’s risking her job 
    • 4
  5. Poutine added a post in a topic Yumi King Videos   

    LOL YUMI LOOKS SO RIDICULOUS SHE MADE SOMEONE WHO’S SUPPOSED TO BE WORKING FILM HER LMAO
    that girl is goals lol I wish I could be that brave 
    • 11
  6. Poutine added a post in a topic Grace Niccole   

    He’s only 2 years older then her but I get this vibe that he’s trying to be her father, it’s so gross like in pictures of them he looks like a parental figure. Idk they just look super weird together 
    I’m very interested in this thread lol
    • 3
  7. Poutine added a post in a topic invadernoodles   

    “HONEY I HAVE EVERYTHING” weren’t you complaining about being poor a few days ago?
    i think noods will fall for any guy who gives her attention, but also she said he was leading her on for a year, so doesn’t that mean she was interested in him when she was dating someone else? I feel like noods is hardly better in this situation
    Also who wants to bet that this guy is 40+ lol
     
    • 6
  8. Poutine added a post in a topic invadernoodles   

    This is going to sound kind of mean but I honestly don’t think she can get a good guy who will respect her. Would any respectable man want to bring her home to his parents? I think all the men she’s been with just view her as a sex object because of her “work” which is why they cheat on her all the time. There are girls in the sex industry that do have good boyfriends but they are classier than her. Any good guy would get scared off by her low quality nudes and filthy house (and by her personality tbh)
    Also, she can’t even go to college if she didn’t graduate highschool, so she’s really screwed in that aspect. Didn’t she drop out in her freshman year? A good guy also probably would not want a girl who dropped out in 9th grade too
    • 10
  9. Poutine added a post in a topic Yumi King's Instagram   

    I feel like yumi doesn’t even realize that interracial relationships aren’t even that rare anymore. I work in a store that sells baby things and I see tons of mixed couples everyday, and I see lots of Asian women with white men (who are in fact the same age as them, not like 30 years older like splenda).
    Also none of the Asian women wear cheap clothes like yumi, can actually speak to their husband, and don’t show off their relationship. I don’t know any of these couples though so idk if any of them are fetishy or not but at least it’s not obvious like yumi and splenda
    yumi would probably be really shook if she saw the amount of Asian women with (young) white men at my work lmao. And they would probably find her ridiculous/borderline insulting
    • 5
  10. Poutine added a post in a topic Yumi King Videos   

    you brave soul, we appreciate your contribution 
    • 32
  11. Poutine added a post in a topic invadernoodles   

    fully meated bone LMAO
    but honestly why is she going on about chains? Why is this so called chain sexy? Is she saying our link to the world is sexy (whatever that is) I’m dying what is going on in her head these last few days
    • 0
  12. Poutine added a post in a topic invadernoodles   

  13. Poutine added a post in a topic invadernoodles   

    Why would she even have to state that she’s not trans like girl we’ve all seen your coochie we know you aren’t trans 
    she’s so insecure if someone asking her if she’s trans sets her off like this, it was just a simple, albeit weird question 
    • 13
  14. Poutine added a post in a topic Belle Kirschtein/Belle Delphine   

    Can anyone else not take her seriously because she has braces? It makes her look 13 and definitely shows how young she really is. It’s kinda funny how she tries to be hot when really she looks like a dumb kid lol
    **i don’t have anything against adults wearing braces I just find it ironic with belle
    • 6
  15. Poutine added a post in a topic General Instagram “nymphette” girls   

    girl what we’ve mostly been talking about that diary of whatever girl lately, she must be really delusional to think that we care about her 
    I don’t remember who she is LMAO
    • 3