• Announcements

    • Negative Reputation   08/03/19

      We've heard you loud and clear - negative reputation is back. Remember that it's still against the rules to complain about being downvoted - if you think someone's mass-downvoting posts or otherwise abusing the reputation system, DM a mod and we will take care of it.

FlakeReview

Members
  • Content count

    108
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

960 Neutral

About FlakeReview

  • Rank
    Lumineux

Recent Profile Visitors


1476 profile views

FlakeReview's Activity

  1. FlakeReview added a post in a topic Unpopular opinions   

    I didn't mean that all of reddit are this way. I know very well that a lot of mainstream/popular subs have many so-called SJWs, but depending on what you follow you might be surprised at how many alt-right/incels there actually are on that website. It's not 4chan level, and yeah some of these people are just edgy teenagers (ex. r/dankmemes). But the actual ones like to gather in their own subreddits for the circlejerk and often show up in random political posts to share their views.
    What made me write that opinion at first was because of a subreddit called r/zoomerright, where they post memes that are just straight up racist (and the comments show that they have this belief as well). It just surprised me that these types of subreddits have so many active members as well, which lead to my first post.
    • 1
  2. FlakeReview added a post in a topic Unpopular opinions   

    Reddit is good and all until you realise how many alt-right incels there are on there.
    • 14
  3. FlakeReview added a post in a topic Poppy / Moriah Pereira & Titanic Sinclair / Corey Michael Mixter   

    As much as I dislike Poppy, I'm so happy that Titanic is getting shit on like this, he definetly deserved it.
    • 5
  4. FlakeReview added a post in a topic Aria Rose / Pixel Poyo   

  5. FlakeReview added a post in a topic Unpopular Opinons (Anime Edition)   

    Darling in the Franxx is one of the most overrated anime. I don't get how so many people like it because it has such a shitty storyline. The only reason people like this anime is because of the Zero Two girl, and she's not even a good character. So many people hated on Ichigo for her normal reactions to seeing a friend being hurt, while praising Zero Two for hurting everyone?? yeah she had a tragic past but it's only being used by the story to excuse her being a toxic person. The relationship to Hiro looks unhealthy for half of the show and then all problems are magically gone.
    For being such a popular anime, it was a pretty shitty one.
    End of rant.
    • 2
  6. FlakeReview added a post in a topic Akidearest and The Anime Man   

    I'm glad so many people were calling him out for that last part in the comments. Special thanks to the people calling him a clown.
    • 8
  7. FlakeReview added a post in a topic THE YELL THREAD   

    SHUT THE FUCK UP
    • 4
  8. FlakeReview added a post in a topic Simply_Kenna/cozykitsune [Thread 5]   

    It's funny to see Kenna compare herself to Melanie Martinez. I always thought they were very similar in that they are both fake deep.
    • 50
  9. FlakeReview added a post in a topic Aria Rose / Pixel Poyo   

    Aria being a hypocrite + responding to PULL on her twitter all at once? You spoil me Aria 
    • 4
  10. FlakeReview added a post in a topic General Venus Angelic Thread #3   

    Just came here to suggest that Venus should probably be kept in the header art anyway lol
    • 7
  11. FlakeReview added a post in a topic mikan.mandarin   

    She could've just ignored the question if it offended her that much, she has the power to ignore any question or person she doesn't wanna respond to. Most people just assume that their question slipped under the radar as far as I know? She didn't have to put the person on blast openly on her IG like that, she could've ignored it but felt the need to openly shit on them.
    • 3
  12. FlakeReview added a post in a topic Aria Rose / Pixel Poyo   

  13. FlakeReview added a post in a topic Aria Rose / Pixel Poyo   

    How many times does this chick have to remake her accounts, it's annoying af. You can run but you can't hide Aria 
    • 7
  14. FlakeReview added a post in a topic Simply_Kenna/cozykitsune [Thread 5]   

    Coming out of the shadows here just to say that I actually believe her. I have Autism and was diagnosed at an early age so I've grown up knowing why some stuff was difficult for me. I actually suspected that Kenna was autistic but never mentioned it cuz it would be considered armchair diagnosis, but this video still surprised me.
    The only problem I truly have with this is that she comes off as the type of person who will use their autism as an excuse to get away with shitty things she does. 
    • 16
  15. FlakeReview added a post in a topic Aria Rose / Pixel Poyo   

    I'm not good at keeping up with her latest shenanigans (even tho I'm the one who made the thread)  but this chick is getting worse everytime I check this thread lol. She and that boyfriend of hers are probably the weirdest couple I've seen on the internet, honestly who the fuck brags about their boyfriend buying pasta for them????? He bought you food??? This dreamguy best be boiling the pasta for you too.... 
     
    • 1