• Announcements

    • Site Maintenance   05/14/19

      Hi all, We're currently working on anti-spam measures, you might see some outages. Please don't panic! We should be back to normal by tomorrow. 

YunoGasai

Members
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

-74 Neutral

About YunoGasai

  • Rank
    Débutant

YunoGasai's Activity

  1. YunoGasai added a post in a topic Yungelita   

    Lmao sorry for late reply but I didn't check this forum  for ages. I never said pedophilia is okay so please don't say that. I just said that DDLG kink is not that weird as you think because there are a lot of  people who are into that, you can see a lot of ddlg accounts on instagram and it's nothing special nowadays. U act like it's a crime or something. No, it's just a kink or fetish like BDSM, etc. But u won't understand because I bet 90% of u all on this forum are fatass and ugly girls who are jealous about everyone and everything. What's the point of this forum btw? Making A laugh of everyone who are better than you or at least got a life? This sentences here "OMG SHE ANNOYS ME" "OMG SHE'S SO UGLY" like lmao get a life and if she annoys you why tf  u follow her and writing about her stupid posts here which she will never see or even If, I guess she won't pay attention at all. Im just wondering how  sad ur life must be when u loggin in there and starting writing post about random girls on Internet. Just think about it for a second. 😂 + I know that u won't understand ddlg or another kink just because ur sex life ends on missionary position with ur boyfriend ohh. I won't reply anymore, this forum it's just so fkin PITIFUL, so u are. And no I'm not a friend of Yungelita, Im not her super psycho fan too, I just can't understand what's the point of this forum and of this everything. Someone there said that Yungelita makes young girls sad because of "photoshop" and "everything fake" but look at urself and ask yourself a question: don't YOU make people sad? You come here and saying shit about others.  It's awful. Someone should really report this forum and shut this down. 
    • -18
  2. YunoGasai added a post in a topic Yungelita   

    Guys. Really? I know that this is a vilifying forum, but let's be honest. Even if she has a daddy kink, it's just her tastes, you don't have to follow her. A lot of people have DDLG kink, there are a lot of DDLG relationships and no one thinks it's disgusting. We can't talk about pedophilia if she is an adult and sleeps with adult mens. I saw you writing about her fantasies of rape. Well, it's kinda normal if someone like it rough, even brutal. It's just sexual preference, like romantic sex, etc. If that satisfies her and she does not hurt anyone, what's wrong with that then? The pictures of her being hand cuffed says everything. Let's not call her disgusting and gross just because she likes something different and unusual. DDLG kink gettings more and more popular, just try to understand people who like it. And, yeah, of course we can talk about her lack of self-respect (I'm talking about picture with cum all over her face especially) but please... no kink shaming, because we all can have different fetishes and if we don't hurt anyone, it's ok. The next FUNNY thing is you  writing that her body is fake. Yeah she can photoshop her photos but do you really think that her body is fake or it's because you are jealous?... I just think that she is very lucky she has such a beautiful body, huge NATURAL boobs. She won a genetic lottery! That's the truth. (Sorry for grammar mistakes, etc. english is not my first language) 
    • -51
  3. YunoGasai added a post in a topic Yungelita   

    Guys. Really? I know that this is a vilifying forum, but let's be honest. Even if she has a daddy kink, it's just her tastes, you don't have to follow her. A lot of people have DDLG kink, there are a lot of DDLG relationships and no one thinks it's disgusting. We can't talk about pedophilia if she is an adult and sleeps with adult mens. I saw you writing about her fantasies of rape. Well, it's kinda normal if someone like it rough, even brutal. It's just sexual preference, like romantic sex, etc. If that satisfies her and she does not hurt anyone, what's wrong with that then? The pictures of her being hand cuffed says everything. Let's not call her disgusting and gross just because she likes something different and unusual. DDLG kink gettings more and more popular, just try to understand people who like it. And, yeah, of course we can talk about her lack of self-respect (I'm talking about picture with cum all over her face especially) but please... no kink shaming, because we all can have different fetishes and if we don't hurt anyone, it's ok. The next FUNNY thing is you  writing that her body is fake. Yeah she can photoshop her photos but do you really think that her body is fake or it's because you are jealous?... I just think that she is very lucky she has such a beautiful body, huge NATURAL boobs. She won a genetic lottery! That's the truth. (Sorry for grammar mistakes, etc. english is not my first language) 
    • -5