• Announcements

    • Official PULL Discord! (Updated)   01/14/19

      Hi Everyone!  We've opened up an official discord. In order to join, you need to have posted at least 20 comments on PULL! This is to make sure we don't let in any flakes with ulterior motives. After joining, you will receive a DM with instructions on how to get verified! Also, your registration date needs to be earlier than December 2018 so that we don't get a ton of people signing up only to join the Discord but without actually contributing to PULL. Drop by and chat here: https://discord.gg/KDF2kt5 Also, we need to upgrade our server in the very near future. PULL grows bigger by the day (yay!) but  to handle the load, we need upgrades. For less than the cost of what you spend on Netflix, we can continue to host your content. Whether it's $1 or $5 a month, all gifts are appreciated. Please consider giving here: https://www.patreon.com/PULL We've also added a gofundme link: https://www.gofundme.com/PULLnet Thank you for your continued love and support!

satanichia

Members
  • Content count

    39
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

127 Neutral

About satanichia

  • Rank
    Débutant

satanichia's Activity

  1. satanichia added a post in a topic Rocksy.chan   

    her NSFW sets are seriously creepy
    • 0
  2. satanichia added a post in a topic Hana Dinh / Hana Bunny Cosplay / hana.bunny_bunny   

    her followers are THAT dumb.
    I showed one of her tagged photos to a friend who is obsessed with her and he was completely shocked lmao he didn't know that she shops the living crap out of her pics
    • 1
  3. satanichia added a post in a topic Jenna Lynn Meowri- Cosplayer   

    Her face looks like a mask yikes
    • 0
  4. satanichia added a post in a topic Plaaastic/GG   

    I never believed this girl. I was honestly surprised to see you all mourning her "suicide" she LOVES attention.
    • 8
  5. satanichia added a post in a topic Kaddi Chan/ Kaddi Cosplay   

    So much second hand embarrassment 
    • 1
  6. satanichia added a post in a topic Leon Chiro   

    imo he is a butterface lol he has a nice body but I don't understand why he is so popular
    • 0
  7. satanichia added a post in a topic Jenna Lynn Meowri- Cosplayer   

    another pic I found and her waist is nowhere that small lmao

    • 3
  8. satanichia added a post in a topic Unpopular Opinons (Anime Edition)   

    I hate "loli" characters, they attract a really creepy fanbaseMost anime is extremely boring and predictable, I find it quite hard to watch many of them even if I truly like the art styleFiller episodes are the worst, especially the beach episode that is in every anime ever ugh those annoy me sooo much lol
    • 7
  9. satanichia added a post in a topic Lilith levisis/Clare Buley   

    this girl gets on my nerves, so fucking annoying
    • 0
  10. satanichia added a post in a topic Jessica Beppler   

    It matches her tattoos

    • 3
  11. satanichia added a post in a topic Simply_Kenna [Thread 3]   

    Yikes i'm starting to hate the short pink bob with short bangs, it doesn't look good on anyone
    • 36
  12. satanichia added a post in a topic How to NOT become a snowflake and have a PULL topic about you   

    - Be humble
    - Don't be an hypocrite and judge others for things that you also do
    - Don't photoshop yourself to the point where you look like someone else in real life
    - Don't be greedy and ask for gifts or money
    - On that note, don't act like your life is ~'omg my life is so sad and full of tragedy' just to get free stuff from your fans
    • 1
  13. satanichia added a post in a topic Unpopular opinions   

    I hate how overacting and talking really loud -almost screaming- on Youtube makes you popular and "funny" I barely watch youtube since most of the biggest youtubers them act like that.
    • 25
  14. satanichia added a post in a topic Tila Tequila   

    I actually feel sorry for her, she seems really mentally ill and not getting the help she needs so the result is she's getting worse and worse.
    • 5
  15. satanichia added a post in a topic General Nigri thread   

    That was the first thing I noticed too lmao
    • 0