• Announcements

    • Be a moderator! & Reports Announcement   03/07/19

      We're aware that PULL needs more moderation and attention, so we're actively looking to expand our mod crew! If you're a regular user and intend to stay this way, then rest assured that we're working on improving PULL for you. In order to do this, we rely on user reports, so I'd like to take this opportunity to ask everyone to report posts you think break a rule, disrupt discussion or shouldn't be allowed.  There is absolutely no concern over getting too many reports - we get a handful of reports per week. More reports would be great because it helps us figure out how our users want the forum to be - leaving criticism in threads doesn't make it easy for mods to find your opinions. Furthermore, don't worry about being a "snitch" or too harsh - a report doesn't mean action will be taken, that's up to the mods. A report really only tells us to look at the comment and to gauge the community atmosphere. Often times, peer pressure or established community atmosphere will dictate the direction a thread takes, and criticizing certain posts can be uncomfortable or downright futile when the majority disagrees with your view. This leads to groupthink and degradation of thread quality because the loudest/most active users get their way. So reporting is a way to quickly and anonymously (to other users) give feedback to the moderators. If we don't get this feedback, we think everyone's happy and there's no need for change. So use this feature as much as you'd like to help shape PULL into a more constructive community again. If you'd like to be a moderator: Click here for the application form.  

moochi

Members
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

0 Neutral

About moochi

  • Rank
    Débutant

moochi's Activity

  1. moochi added a post in a topic Kyurin // Pandabearly   

    I saw one of the post and she claims her chinese name is " Wong Ting Ting" ( I used to study chinese so I know how to read chinese) but man idk. She also said she don't go on a diet or anything like.... honestly doe, if she don't diet and eat like the way she is there's no way she is 48kg I'm not trying to be shady but have you see how much food she is consuming?
     
     
    i found this : https://www.facebook.com/official.pandabearly?__tn__=%2CdC-R-R&eid=ARBGCcH7jYz2vWEK5DF6vajvwQhjn7H75f8u5axrf8W2TYks-kj2uaScQMpoIRCfIn-WlMBzP6eyD6Li&hc_ref=ARTipSkf3A7WNVKXknKbNKZiBb14takThvPapULhq9iwtvmHzAyYJIMLtY68te0anzU&fref=nf 
    • 0
  2. moochi added a post in a topic Kyurin // Pandabearly   

    she claims that she's 1m63 and weight 48kg do you guys believe it? ( i saw it on instagram) 
    • 0
  3. moochi added a post in a topic Kyurin // Pandabearly   

    I found her facebook it's "kyurin shin" but I don't think that's her real name? I mean I liked her when i tumble through her youtube and such but her video on insta gram is so god damn cringy.  I can't find her real name or anything real? anyone know anything because I'm curious
    • 0
  4. moochi added a topic in General Discussion   

    Weird question?
    Ok hear me out first guys. So i've been attending the same school with this girl over the past 3 years or so. And at first, I was nice enough to let her entering our friend group because she was the outcast of the school and basically have no friends. At first, she was TOO NICE! like she would offer to buy me pandora and suhc when we just met so I obviously reject that offers because wtf?  Then my group of friend decided to go on a road trip and they invited me ( didn't invite her cuz they don't know her) so she invited herself and just came along with us. We got weird out but they thought i invited her but i didn't. then when we were about to leave and we notice that she was crying in the bathroom so we asked what happened. and she replied " my boyfriend broke up with me..." we felt bad for her and asked her to tell us the stroy and LITERALLY SHE MET HIM ON KIK! wtf and like they never met and they date for like 2 days wtf.... she was like 17 at this point? hmm ok? and can I just add this info it's important she would fake herself and like everything on social media. she's asian but she would fake that she's spanish or like half or something? plus she would always tell people that she's 19-20? and she's a model? honestly she's overweight in real life ( I'm not shaming her or anything cuz  who am i to shame people)she just tries really HARD to becomes like popular? or like accepted? ( By all means I'm not popular in school or anything it just I grew up in that place so I know everyone) . anyway so I distance myself away from her and I told my group of friend that if they want to hang out with her that's fine I'm not gonna get involve with her.  So we decided to distance away from her for like a year. and SHE LITTERALLY KEEPS ON FOLLOWING US EVERYWHERE! I'm serious. we would sits with us when we eat lunch and like constantly trying to buy us food or like stuff. After a while, she stops so i thought she finally understand that we don't want to be her friends anymore. Then, fast forward to last year, she made  2 " friends" they constantly uses her to buy them food/ stuffs/ etc. I pity her like why can't you just be yourself and fine actual friends?. I didn't really notice about her cuz she's in different class than me. anyway, So new school year, so i cut my hair and in a week she cut her hair ( exactly the same way) I switch to a bigger backpack cuz my old one broke ( SHE GOT THE EXACT ONE ) then I have this different lock that I use for my locker ( our school provided us with locks but I don't like it so I bought myself a different one ) and she got the same one witht he same color and everything ( NO one else is using this style lock). And if I ever post any pics on my ig she would post the same thing!. I didn't realize all of this until my friends told me about this. AND SHE FAKES HER IG NAME TO MY REAL NAME! like... omg I"M SHOOKED( my IG is my initial and she swit to the same initial but her name is not that kind of INITIAL ex my initial is BOB and hers is BILLY she changed to BOB). I'm quite the study type so I do study over a long period of time at a specific coffee shop for like a good amount of time now. NOW, she saw me and she would come there to "study" but all she did going on facebook. and she constantly would buy the same clothes that we wear and wear them and stuff eventhough it's not her style.  IDK guys I just really needed a rant and opinion. I hope I'm just being petty and like it's nothing. I pity her and like feel bad for her but at the same time she annoys me 
    • 1 reply
    • 279 views
  5. moochi added a post in a topic Your Height and Weight   

    height: 160.5cm & 54kg? damn everyone here is so skinny! tips? 
    • 0