• Announcements

    • Be a moderator! & Reports Announcement   03/07/19

      We're aware that PULL needs more moderation and attention, so we're actively looking to expand our mod crew! If you're a regular user and intend to stay this way, then rest assured that we're working on improving PULL for you. In order to do this, we rely on user reports, so I'd like to take this opportunity to ask everyone to report posts you think break a rule, disrupt discussion or shouldn't be allowed.  There is absolutely no concern over getting too many reports - we get a handful of reports per week. More reports would be great because it helps us figure out how our users want the forum to be - leaving criticism in threads doesn't make it easy for mods to find your opinions. Furthermore, don't worry about being a "snitch" or too harsh - a report doesn't mean action will be taken, that's up to the mods. A report really only tells us to look at the comment and to gauge the community atmosphere. Often times, peer pressure or established community atmosphere will dictate the direction a thread takes, and criticizing certain posts can be uncomfortable or downright futile when the majority disagrees with your view. This leads to groupthink and degradation of thread quality because the loudest/most active users get their way. So reporting is a way to quickly and anonymously (to other users) give feedback to the moderators. If we don't get this feedback, we think everyone's happy and there's no need for change. So use this feature as much as you'd like to help shape PULL into a more constructive community again. If you'd like to be a moderator: Click here for the application form.  

lil mango

Members
  • Content count

    272
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

1133 Neutral

About lil mango

  • Rank
    Lumineux

Recent Profile Visitors


709 profile views

lil mango's Activity

  1. lil mango added a post in a topic Trisha Paytas (blndsundoll4mj)   

    i don't think i have it in me to watch it lol, what'd she say?
    • 0
  2. lil mango added a post in a topic Alida Simone   

    what kills me is that she hot glues her flowers on the bikinis. like, i just can't even. needle and thread is a good deal cheaper than paying for hot glue refills tbh. it's BARELY even more work. 
     
    also simone if you happen to be reading this, be careful with ketamine. do you, but k can and will absolutely wreck your urinary system and it's bad for your body if you do it too much. 
    • 5
  3. lil mango added a post in a topic Shane Dawson   

    i think shane did a lot of incredibly stupid ass things to try to be edgy and funny, and they were all pretty tasteless and gross, but i kind of think people are making such a huge deal about this and it's just like.... idk. maybe i'm being too flippant. i just figured we all knew shane used to make the worst most embarrassing nasty 'jokes' and it's nice to hear him issue a real apology for his old content i guess. although i guess because of that dog fucker girl, you can never just ASSUME people are joking about this shit. 
    • 13
  4. lil mango added a post in a topic Kelly Eden   

    i follow her on insta because i honestly do really love her house even though i don't care for HER or her content but she's been posting speedpaints and honestly, she's pretty talented. she should stick to doing more of that, IMO that's what sets her apart from other content makers in her niche. idk why these internet personalities who have legit talents always seem to ignore that and just go for being really trendy and doing boring stuff that everyone else does. 
    • 2
  5. lil mango added a post in a topic Sarah McDaniel   

    god looking at recent pictures of her makes my boobs hurt so bad!!! i just don't get why it seems like not only is sarah a dumbass but her team literally just doesn't give a shit what she does anymore? like i know she isn't hella famous but she must have at least an agent or a manager or possibly both. sarah faked her boobs long enough (poorly, but to her, she thought she was pulling it off). even if she were gonna finally get the fakes to match why would anyone let her just do it all at once like that? clearly she values her scamming over physical health but man, this girl must've really pushed out all the people in her life who care enough to stop her from doing something like this lol
    • 18
  6. lil mango added a post in a topic rin / gothfruits   

    Rin "Boo Boo The Fool" Whatever Their Last Name Was I Forgot
    • 7
  7. lil mango added a post in a topic James Charles   

    tbh i agree. i havent had twitter in years but when i did i remember jovan being one of my favorite people on there, he's super funny (even tho i personally think this stunt was lame) but if i were james, i would take it seriously too.
    • 1
  8. lil mango added a post in a topic Belle Kirschtein/Belle Delphine   

    omg do it. i'd be curious to what her personality type would be.
    • 0
  9. lil mango added a post in a topic Poppy / Moriah Pereira & Titanic Sinclair / Corey Michael Mixter   

    i have to admit that's honestly pretty cool. idk how sustainable experiences like that will be if she gets bigger, considering it would be pretty time consuming i imagine. but idk if i've ever heard of another artist (that i can think of right now anyway) doing something similar to that except the stuff taylor swift and katy perry do for fans whenever they drop albums 
    • 1
  10. lil mango added a post in a topic Belle Kirschtein/Belle Delphine   

    it reminds me of in the game Tomodachi Life when you have to help your villagers propose to their significant others lmao. "isn't the view just amazing" is an exact line from those scenes coincidentally enough lmao. it makes me feel so awkward to read it 
    • 12
  11. lil mango added a post in a topic Sarah McDaniel   

    man if she's not lucky there's a chance she's gonna end up being famous for being the only model with a GLASS eye 
    • 4
  12. lil mango added a post in a topic Sarah McDaniel   

    that top picture she looks so cute. imagine if she just had her natural brown eyes this whole time. in my opinion the brown eyes would honestly make her stand out and look special. god damn it sarah you could have had a nice little career why do you have to spin such a web of LIES 
    • 12
  13. lil mango added a post in a topic Sahar Luna   

    yeah thats the thing about these instagram models, i can understand wanting to have plastic surgery to be more "hot" but if you're trying to be recognized for your looks then why does like, every single one of these girls end up getting exactly the same face?? it's so sad tbh. sahar is gorgeous now (IMO her facial work seems to be pretty well done so at least theres that) but she was beautiful before too, sometimes the "in" features just don't look good on everyone. i agree with you about her lips, it made her face stand out. now she looks like so many other insta girls 
    • 0
  14. lil mango added a post in a topic Alida Simone   

    she also doesn't even do that anymore. (lana with the daddy thing, i mean.) it's strange, until i heard of simone, i had never seen anyone else online who was that into, specifically, lana's lizzy grant days. i stan lana myself, and i actually really have a special relationship with her unreleased music and i thought nobody else appreciated that stuff like i did but simone takes it to the next level haha. 
    i have to hand it to her, i am CRAZY jealous that she has lana's actual Ferrari jacket. i wonder how much she coughed up for that one, i always used to see the old photos of lana wearing it and thought it was such a dope jacket
    • 2
  15. lil mango added a post in a topic eve.frsr - Eve Fraser   

    omg yes that's her!! 
     
    i have to say i honestly love her blue and white hair. that shade looks amazing on her. she has a very lucky complexion that a cool toned look like that and pink/red hair both look good on her. im jealous cause i have purple hair right now and i wanna do blue but i have a warm tone so sometimes blues look really bad on me and im scared to do it lmao. 
    • 1