• Announcements

    • Official PULL Discord!   12/08/18

      Hi Everyone!  We've opened up an official discord. In order to join, you need to have posted at least 20 comments on PULL! This is to make sure we don't let in any flakes with ulterior motives. After joining, you will receive a DM with instructions on how to get verified! Also, your registration date needs to be earlier than December 2018 so that we don't get a ton of people signing up only to join the Discord but without actually contributing to PULL. Drop by and chat here: https://discord.gg/KDF2kt5 Also, we need to upgrade our server in the very near future. PULL grows bigger by the day (yay!) but  to handle the load, we need upgrades. For less than the cost of what you spend on Netflix, we can continue to host your content. Whether it's $1 or $5 a month, all gifts are appreciated. Please consider giving here: https://www.patreon.com/PULL Thank you for your continued love and support!

angrysatanist

Members
  • Content count

    224
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

509 Neutral

1 Follower



About angrysatanist

  • Rank
    Lumineux
  • Birthday October 05

Recent Profile Visitors


921 profile views

angrysatanist's Activity

  1. angrysatanist added a post in a topic Hey   

    Welcome! Awesome icon!
    • 0
  2. angrysatanist added a post in a topic Pretty Pastel Please   

    Stop derailing, please!!!
    • 3
  3. angrysatanist added a post in a topic Can we get an IP range ban or a new member verification system to deal with these spam bots?   

    Tbh I kinda wish I did, it would be fun to watch lmao.
    • 0
  4. angrysatanist added a post in a topic What is your shoe size?   

    I'm 5'3 & my shoe size is 8. Pretty content with it.
    • 0
  5. angrysatanist added a post in a topic Stop Peaches!!   

    Peaches belongs in a mental institution, not in the hospital having another child.
    • 2
  6. angrysatanist added a post in a topic Game Grumps/Dan Avidan and Arin Hanson   

    Aint Shadman the guy who made a porn drawing of Keemstar's underaged daughter?
    • 2
  7. angrysatanist added a post in a topic Simply_Kenna/cozykitsune [Thread 4]   

    Tbh people were probably just making sure cause they might've thought she was drunk with that outfit lmao
    • 8
  8. angrysatanist added a post in a topic Probably a bit older than most here   

    Welcome! I assure you, you're not ancient here lol 
    • 0
  9. angrysatanist added a post in a topic Post What You're Listening To!   

  10. angrysatanist added a post in a topic Simply_Kenna/cozykitsune [Thread 4]   

    Goddamn Kenna, it's okay to decorate a little early but literally two days after Halloween? Thanksgiving exists!
    • 0
  11. angrysatanist added a post in a topic Shane Dawson   

  12. angrysatanist added a post in a topic Lonbon Lonlon (Kawaii Cannabis Queen)   

    As a satanist I am embarrassed. 
    • 1
  13. angrysatanist added a post in a topic invadernoodles   

    I WAS EATING PECAN PIE WITH WHIP CREAM WHEN I SAW THAT LAST ONE NOOO
    • 1
  14. angrysatanist added a post in a topic How private are you on PULL?   

    Tbh I don't really care if people know who I am, depending on the person. But I still use a different name n such, just in case.
    • 0