• Announcements

    • Official PULL Discord! (Updated)   01/14/19

      Hi Everyone!  We've opened up an official discord. In order to join, you need to have posted at least 20 comments on PULL! This is to make sure we don't let in any flakes with ulterior motives. After joining, you will receive a DM with instructions on how to get verified! Also, your registration date needs to be earlier than December 2018 so that we don't get a ton of people signing up only to join the Discord but without actually contributing to PULL. Drop by and chat here: https://discord.gg/KDF2kt5 Also, we need to upgrade our server in the very near future. PULL grows bigger by the day (yay!) but  to handle the load, we need upgrades. For less than the cost of what you spend on Netflix, we can continue to host your content. Whether it's $1 or $5 a month, all gifts are appreciated. Please consider giving here: https://www.patreon.com/PULL We've also added a gofundme link: https://www.gofundme.com/PULLnet Thank you for your continued love and support!

Banshee717

Members
  • Content count

    361
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

1202 Neutral

3 Followers



About Banshee717

  • Rank
    Lumineux
  • Birthday March 11

Recent Profile Visitors


1488 profile views

Banshee717's Activity

  1. Banshee717 added a topic in Beauty & Fashion   

    Removing Tattoos
    I have a big coloured tattoo on my leg, made in December 2014/January 2015. It makes me feel uncomfortable now. I asked my friend (who is a tattoo artist) if it could be possible to cover it up, but we cannot come up with a decent solution that does not scream "compromise": this is why I am dreaming about laser. It looks like there are many good options in England, but I want to know from you.
    Did anyone of you get a tattoo removed with laser? Which technique/laser was used? How big was the tattoo? Was it old? How much time did the whole process take and how many sessions did you have to undergo? How much did you have to pay & where did you get the procedure (country & specific clinic)?
    Also, if you are a tattoo artist or have any medical knowledge on skin & related topics, please feel free to add your personal insight about the subject.
    • 0 replies
    • 43 views
  2. Banshee717 added a post in a topic Wylona Social Media Updates   

    JFC, he looks like Asian Harry Potter a teenager. Nothing wrong with that, but it kinda makes me uncomfortable thinking about this guy + 28 yo Wylow.
    At this point, 1) she is trolling, 2) she has a really bad memory.
    • 4
  3. Banshee717 added a post in a topic WANTED: Artist for 2019 banner   

    Your works are hella gorgeous, guys! Makes me wonder if doing a collab with multiple artists would be possible, like each person draws one snowflake and then they get all sticked together. Idk, maybe it is a shitty idea, lol
    • 2
  4. Banshee717 added a post in a topic Wylona Social Media Updates   

    Hello cirrhosis, my old friend
    I've come to ER with you again
    Because of a liver failure softly creeping...
    • 6
  5. Banshee717 added a post in a topic Wylona Social Media Updates   

  6. Banshee717 added a post in a topic invadernoodles   

    If Noods is really going to cosplay one of my dearest childhood memories Mew Mew, I swear to God so hard that her two braincells are gonna collide.

    • 15
  7. Banshee717 added a post in a topic Sarah McDaniel   

    Her neck here gives me Little Foot vibes

    • 24
  8. Banshee717 added a post in a topic Wylona Social Media Updates   

    Much original. Such cringe.
    HOME GIRL WE LIKE MONEY AS MUCH AS YOU DO, STOP COMPLAINING AND MOVE YO ASSSSS
    • 7
  9. Banshee717 added a post in a topic babygirl0   

    I have to admit, I honestly hope she will feel better soon and learn to love herself. If I were her, tho, I would put on private that @lildaisyheart account. I understand she wants attention, but I do not think she needs it. Quite the opposite: she needs to stay away from "being public" for some time and focus on therapy and her real life.
    • 0
  10. Banshee717 added a post in a topic Wylona Social Media Updates   

    Missed ya 
    I can smell her burns from here.
    Chill, girl, ain't anybody recruiting anybody. You are not that important/famous/whatsoever, and this forum was not made specifically for you. Relax.

    Also, there is nothing wrong with working at a host club or "whoring" online, imo. I am personally not judging you on that. I am judging you on your debatable business skills. If you are trying to sell your pics/image/whatever online you should at least try to be consistent with your followers and not tell them to f**k off. (Actually that applies to all jobs, lol). And stop asking for hook ups if you ain't going to do that. (And I totally agree on this, btw. Hooking up can be pretty dangerous).
    • 9
  11. Banshee717 added a post in a topic Hello everyone!   

    Hi there, have a nice time!
    • 0
  12. Banshee717 added a post in a topic Wylona Social Media Updates   

    I should stop drinking while browsing threads, almost choked.
    Anyway, how can she still try to be a cheap sex worker in this ridiculously lazy way? Just... How. This is not even remotely working, JFC. She has been doing this blurry crap for some time, now. Did she not notice it is not giving her anything? Even invadernoodles puts more effort in this than her. Invader f***ing noodles.
    • 2
  13. Banshee717 added a post in a topic Wylona Social Media Updates   

    Wylow be like:
     (for attention)
     
    • 2
  14. Banshee717 added a post in a topic Body Mods   

    I have 8 tattoos + 8 piercings (septum, nipples, navel, tragus and 3 lobes). I also used to have tongue and nostril, but I took them off (not because of infections and/or health issues, btw). Tried to get a helix like two or three times (tried both ears), at separate times, but they would not f**king heal and kept on giving me problems. It was not the same piercer, btw. I do not know why they used to get infected all the time, honestly.
    I also had some kind of issue with my navel piercing. At a certain point, after 5/6 months, the skin around the hole started "growing out" kind of a mucous membrane around the jewel. I do not really know how to explain that properly. It was not giving me pain, nor I was feeling sick, but I was freaking out. My piercer swore he had never seen something like that and suggested to put cortisone cream on it. In less than 4/5 days the area was back to normal.
    No problems at all with tattoos, septum, tragus and nipples. 
    Anyway, to me it is fundamental to find professionals that care for your safety and personal satisfaction first, people that will be there for you in case you need infos and help.
    • 1
  15. Banshee717 added a post in a topic ASMR Youtubers   

    I do not like eating/cooking ASMR videos 'cause I have a hard time dealing with food and eating. I love talking videos, I do not care if it is roleplay or not, or if I do not understand what they are saying (Latte's videos in Korean are goldennn).
    • 2