• Announcements

    • Official PULL Discord!   12/08/18

      Hi Everyone!  We've opened up an official discord. In order to join, you need to have posted at least 20 comments on PULL! This is to make sure we don't let in any flakes with ulterior motives. After joining, you will receive a DM with instructions on how to get verified! Also, your registration date needs to be earlier than December 2018 so that we don't get a ton of people signing up only to join the Discord but without actually contributing to PULL. Drop by and chat here: https://discord.gg/KDF2kt5 Also, we need to upgrade our server in the very near future. PULL grows bigger by the day (yay!) but  to handle the load, we need upgrades. For less than the cost of what you spend on Netflix, we can continue to host your content. Whether it's $1 or $5 a month, all gifts are appreciated. Please consider giving here: https://www.patreon.com/PULL Thank you for your continued love and support!

Lucian

Members
  • Content count

    42
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

36 Neutral

1 Follower



About Lucian

  • Rank
    Débutant
  • Birthday December 22

Recent Profile Visitors


459 profile views

Lucian's Activity

  1. Lucian added a post in a topic Alexis Ren   

    Because nobody gives a fine F lol
    • 2
  2. Lucian added a post in a topic Wolfiecindy / Cindykimberlys   

    No more vlogs ?
    • 1
  3. Lucian added a post in a topic Chantel Jeffries   


    Indeed hahaha
    • 0
  4. Lucian added a post in a topic Claudia Tihan   

    wtf?
    she's only 20 ?
    How?
    • 0
  5. Lucian added a post in a topic Claudia Tihan   

  6. Lucian added a post in a topic Chantel Jeffries   

    She's trying new things.. being smart lol
    • 3
  7. Lucian added a post in a topic Alexis Ren   

    Its her birthday 
    Had
    She turns 21
    Wtf
    I thought she's 25+
    • 2
  8. Lucian added a post in a topic Chantel Jeffries   

    I just can't believe this is her..🤤🤤
     

    • 3
  9. Lucian added a post in a topic Alexis Ren   

    Now that's a huuuge diffeence lol
    • 0
  10. Lucian added a topic in New Topic Approval   

    Stefania Ivanescu

     
     

     
     
     
    http://www.imgmodels.com/stefaniaivanescu/paris/development/allwork
    https://www.instagram.com/stefaniaivanescu/
    Snap: stefivanescu
    Stefania Ivanescu, 20y, Romanian IMG Model/Allure Management
    • 0 replies
    • 820 views
  11. Lucian added a post in a topic Fatherkels   

    can't be her in that photo wtf
    • 0
  12. Lucian added a post in a topic Sarah Snyder   

    Half of the "bad things" she did are so boring 
    She fckd a lot of guys? She's not the first one lol
    She used someone to get fame money etc? DEFINITELY not the first one doing that haha
     
    • 2
  13. Lucian added a post in a topic Alexis Ren   

    I thought she's really beautiful but then I saw a selfie of her with Barbara(can't remember for sure) and that selfie just opened my eyes lol.
     
    • 1
  14. Lucian added a post in a topic Wolfiecindy / Cindykimberlys   

    Happy birthday 

    • 1
  15. Lucian added a post in a topic Wolfiecindy / Cindykimberlys   

    I was sarcastic about Scandinavian girls with black hair and black eyes etc hahaha 
    That's what I was saying lol. 
    You're sick of them because you're from there and you see them daily.
    That's exactly the same for me, I'm sick of girls that look like Cindy. 
    I really like blonde girls with blue eyes.
    I should move there and you should move here lol
     
    We humans are so weird 
    We tend to like only what we don't have.
     
    • 7