• Announcements

    • Negative Reputation   08/03/19

      We've heard you loud and clear - negative reputation is back. Remember that it's still against the rules to complain about being downvoted - if you think someone's mass-downvoting posts or otherwise abusing the reputation system, DM a mod and we will take care of it.

MajesticAkashi

Members
  • Content count

    46
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

121 Neutral

About MajesticAkashi

  • Rank
    Débutant

Recent Profile Visitors


602 profile views

MajesticAkashi's Activity

  1. MajesticAkashi added a post in a topic Cosplay personalities   

    this cosplayer on instagram called yuna_wonderlust has been annoying me
    she always complains or gives her opinion on controversial stuff and that is really unnecessary

    • 0
  2. MajesticAkashi added a post in a topic Nikita Dragun   

    when I first followed nikita dragun I really liked her and found her strong as a trans person but tbh she has been pissing me off lately and everytime I force myself to like her I just cant bc of how arrogant and cocky she is nowadays ughh
    I just watched the new video of bretman rock featuring her and his sister princess mae and the way nikita constantly made rude comments at princess made me so mad like she made her really uncomfortable ugh
    or during the james charles drama she posted a video with the title 'my opinion on this' and just used the drama, the drama involving HER FRIEND to promote her product 
    she pisses me so off that girl needs a slap 
    • 6
  3. MajesticAkashi added a post in a topic Confessional   

    when I was in 10th grade I used to have a crush on a boy and my good friend did too. She told me about it and would always 'fangirl' about him but I never told her that I had feelings for him too bc of jealousy lol so I always told her to confess to him 'cuz they would make such a great couple' but I knew that he didnt have any feelings for her. She listened to me, confessed to him and got rejected  they also stopped hanging out together bc of awkwardness and I as a devil felt proud but now I feel so guilty that I hate myself.
    I really wanna slim down and lose a bit of weight and I bet I wont struggle that much by doing that but I hate myself and dont want myself to look good or be confident and I literally dont know how to help myself.
    its been years but I still cant get over my crush from 10th grade ;;
    idk why but im so jealous at Kylie Jenner I wish I would be so famous, pretty, rich and have a boyfriend like her heck I dont even care about her plastic surgery I would do it myself if I had the money
     
    • 2
  4. MajesticAkashi added a post in a topic Unpopular opinions   

    -the dumbest thing Americans do is categorizing people in black, white, yellow, purple etc. never ever in my life have I ever knew that those categories are used to describe a frkn skin colour for people! where im from you are probably a somali or a bosnian but you dont get called black or white wtf
    -all races can be racist too not only white ppl
    -im sick of ppl saying that you cant be African if you arent black
    -i wish more ppl would know about the law of attraction, that would make ppl at least think more positive
    - I also want to add that shipping underage anime characters with adult characters is just disgusting and shows that you support pedophilia I can't respect ppl who ship Eren (from AoT who is 15 years old) with Levi (who is in his 30s)
    • 20
  5. MajesticAkashi added a post in a topic Random Chat Thread   

    im the only girl in my pe class and that kind of excites me because i get along with guys better but on the other hand i don't to be seen as the weakest 
    • 0
  6. MajesticAkashi added a post in a topic Kendall Jenner   

    tbh Kendall Jenner will be forgotten soon she ain't nothing like the super models from the past who worked so hard to be recognized and remembered until now
    • 5
  7. MajesticAkashi added a post in a topic sayathefox   

    I recently heard from a German cosplayer who was friends with Saya admitting that she changed drastically over the years. She said that Saya used to be chubby and looked completly average but changed so much that she herself wouldn't recognize her at the street. I didn't ask the cosplayer if she may know that she used ps and what kind of ps because I don't understand how sayas boobs are in some pics almost non-existent while looking extremly big in bikini pics i mean cmon my boobs are tiny and even photoshop wouldn't make them bigger
    • 4
  8. MajesticAkashi added a post in a topic The Kardashian Wannabes SoniaxFyza   

    damn i am actually shocked at sonia's face she told somewhere that she doesn't try to look like kim k because "this look" is in her genes and her grandmother "looked like Kim K before Kim did" lmfao
    • 0
  9. MajesticAkashi added a post in a topic Nikita Dragun   

    i believe she is 22 y/o bc last year she did her 21st birthday vid
    • 0
  10. MajesticAkashi added a post in a topic Fatherkels   

    damn her real face shows that shes just an average looking human
    • 4
  11. MajesticAkashi added a post in a topic Sahar Luna   

    oh jesus her face looks off ;;
    she looks, well her nose looks so botched which reminds me of a gangnam unnie even tho she aint korean but damn she destroyed her beautiful face ;; i always get a lowkey shock when I see her "new face" 
    • 0
  12. MajesticAkashi added a post in a topic sayathefox   

    I agree I don't think that her proportions look right what I mean is that having big hips like extremly big hips and super thin thighs is almost impossible (even Kylie Jenner looks more realistic in this case) lol her photoshop skills are really good bc damn I can't photoshop my face bc it would be so obvious
    • 1
  13. MajesticAkashi added a post in a topic Gangnam Unnie   

    .
    • -3
  14. MajesticAkashi added a post in a topic Kaddi Chan/ Kaddi Cosplay   

    tbh I don't think so
    Saya is probably known among a few cosplayers here in Germany but when I went to few cons where both of them were there no one seemed to care or even look after them
    I think mainly boys/men follow them because I asked my cosplay friends and they have never heard of her either
    • 1
  15. MajesticAkashi added a post in a topic plastic surgery   

    Personally I couldn't do plastic surgery because I had a surgery (health reasons) and the recovering was so painful that I think I wouldn't handle that again. And I'm fine with myself the way it is (just need to exercice more heh)
    I think doing plastic surgery to change one or two things is fine unless you gonna change your complete appearence and lie about that. 
    • 0