• Announcements

    • Negative Reputation   08/03/19

      We've heard you loud and clear - negative reputation is back. Remember that it's still against the rules to complain about being downvoted - if you think someone's mass-downvoting posts or otherwise abusing the reputation system, DM a mod and we will take care of it.

moonman

Members
  • Content count

    49
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

251 Neutral

About moonman

  • Rank
    Débutant

Recent Profile Visitors


250 profile views

moonman's Activity

  1. moonman added a post in a topic George "Joji" Miller (@sushitrash)   

    saw him at 88rising and even though he is kinda awkward, he did put on a good performance and he was pretty funny too.
    • 0
  2. moonman added a post in a topic Annie Z   

    she really went from fake woke tumblr girl to "sir pls pick me i'm wifey" on twitch lmaoo. literally went against everything she supposedly stood for, i just wondered what happened for that to change. maybe being a "tumblr baddie" in the past wasn't enough to boost her ego so she's gotta rely on weirdos with severe yellow fever 
    • 4
  3. moonman added a post in a topic Nikita Dragun   

    I just find it funny how a grown ass woman is coming after a 19 year old. Props to Princess for keeping her cool because I sure would not. It's upsetting how Bretman didn't really address the issue and brushed it off like it was nothing by cutting out those clips. You can tell Bretman got uncomfortable with Nikita's comments, especially the one towards Princess' ex. Like that's the shit only siblings can joke about, not people you barely know like that.
    • 21
  4. moonman added a post in a topic Jennie Kim   

    the difference between lisa's weight is that she can't really help that she's skinny and she's full of energy dancing. however, jennie is clearly yoyo-ing and it doesn't really help how she's not giving her all in performances along with having mental breakdowns at public events 
    that's what is making me think that she's probably struggling with something much more
    • 4
  5. moonman added a post in a topic The Got7 Twins (Ana and Alex)   

    i see the aesthetic they're trying to go for... and it really ain't it. 
    • 2
  6. moonman added a post in a topic Jeon Somi   

    she looks like how all the disney stars in 2007 dressed lmaoo
    • 1
  7. moonman added a post in a topic Madison Beer   

    No, her skin isn't perfect but she's still very pretty imo 
    • 0
  8. moonman added a post in a topic Jeon Somi   

    maybe her being the center/face of ioi and promoting with unnies gave her too much of an ego she thought leaving jyp would be a good idea lmao
    • 16
  9. moonman added a post in a topic Kpop scandals   

    ugh. he needs his ass put in jail. not to mention they're under aged prostitutes as well, y'all sensing a pattern? haven't watched mix9 or gave it enough attention to notice anything like that. any examples of his pedo-ish/creepy behaviors regarding that show?
    this bitch can really get away with murder if they're that crazy rich lmao
    • 3
  10. moonman added a post in a topic ja.dey // jade anh   

    i just know she got dragged really badly for this tweet. her other tweets are also ... questionable 
    https://mobile.twitter.com/jadeyanh/status/1129310722578472961
    • 1
  11. moonman added a post in a topic Kpop scandals   

    So apparently yang hyun suk had been hooking up with prostitutes and some even being as young as 14... can't say I'm surprised since he fell in love with his wife when she was 16 and he was 28 
    • 5
  12. moonman added a post in a topic Bubzbeauty / Lindy   

    .
    • -5
  13. moonman added a post in a topic Tati/Glam Life Guru   

    i feel like it's just as trash of her to be aware of his predatory behavior and only speaking up about it when it benefits her. and yet she still continues to hang around other problematic white queer men . see how much her channel is growing for exposing him? 
    • 1
  14. moonman added a post in a topic Kpop scandals   

    it's crazy how girl groups careers' can easily get ruined by an alleged bullying scandal, but men get a slap on the wrist for brutal mistreatment of women
    • 12
  15. moonman added a post in a topic The Got7 Twins (Ana and Alex)   

    they're still using tumblr in 2019.....
    • 5