• Announcements

    • Negative Reputation   08/03/19

      We've heard you loud and clear - negative reputation is back. Remember that it's still against the rules to complain about being downvoted - if you think someone's mass-downvoting posts or otherwise abusing the reputation system, DM a mod and we will take care of it.

Ouji-sama

Members
  • Content count

    73
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

396 Neutral

About Ouji-sama

  • Rank
    Lumineux

Recent Profile Visitors


950 profile views

Ouji-sama's Activity

  1. Ouji-sama added a post in a topic invadernoodles   

    Just saw this gem
    Sooo....the same girl who claims that no wiener (her fiancee included) is 'big enough to satisfy her' and then proceeds to be all:
    'uwu MY cute smOl vag is soOOo TINY! owo! I can't even fit anything sMaLl in it even though I'm TrYinG sooo hard!' ......
     
    Tell me how any of this makes sense please?
    Is this human aware that using lube is a good thing and doesn't hurt her 'OMGGGG I'm so horny allllll the timeeeee, even hardware stores make me wet uwuuuu' Image? 
     
     
    • 9
  2. Ouji-sama added a post in a topic invadernoodles   

    Her Twitter is such a mess. Holy heck. How can you have a bot reposting your adult video sales and post pictures about 'my dog is dying' the next moment?
    That's just...weird if you ask me. 
     
    • 1
  3. Ouji-sama added a post in a topic invadernoodles   


    "GRANITE" 
    • 14
  4. Ouji-sama added a post in a topic invadernoodles   

    I'm kinda sorry about these....but I'm actually still laughing soooo 🤷🏻‍♀️



    • 4
  5. Ouji-sama added a post in a topic invadernoodles   


    Soooo I found this on her Instagram. You can clearly see her wearing the pink bra underneath. 
    So whoever said that she's back to the old 'I'm wearing 2 bras so my boobies look like balloons' Trick, was (sadly) very right.
     
    (I can't put the annoyance, that this off color bra is giving me, into words)

    • 2
  6. Ouji-sama added a post in a topic invadernoodles   


    If this is what you've 'envisioned' then holy hell...I feel sorry for you.  This Thing is even uglier than the rest of her tats.

    If she understands that you can dislike someone's doing/saying without hating on anyone. Then why does she keep saying that we're her "haters"? Like...maybe we all just dislike everything coming from her mouth? We're all just going to say how we feel about it as well.Thank you. 
    • 4
  7. Ouji-sama added a post in a topic invadernoodles   


    Ok bye. I'm out. Where's my bleach? 
    HOW is that sexy...to anyone with at least one working brain cell? 
    • 6
  8. Ouji-sama added a post in a topic invadernoodles   

    Sorry. Can't spoiler from my phone (could someone explain how that works?)

    But...excuse you WTF? That....just...doesn't look right. In any way. Ugh
    I can hear her poor boobs scream for help and....can we please talk about that "ugh I stepped in dog poo because I never clean my house" facial expression? 
    • 2
  9. Ouji-sama added a post in a topic invadernoodles   


    Her poor Boobs look so very unhappy in this...ugh
    That just can't be comfortable no matter how many times she said that she "loves extremely tight clothing"
    • 1
  10. Ouji-sama added a post in a topic invadernoodles   

    Small Spam from her glorious twitter incoming

    -'I love you’ (but why do you look so damn sceptical...like someone told you something really gross?)

    Ok. I really love how you can only see the "ME" on her bracelet...bc that's probably all she thinks about 

    Wow. Ok. Gross stain and even grosser floor
    BUT BE PREPARED. It get's worse with the next one 

    I don't even know what do tell you guys about this one....what the actual foop? Is that a door on the floor? What's with the toilet? 

    • 3
  11. Ouji-sama added a post in a topic invadernoodles   


    Soooo...basically she pressed absolutely agree on every single question just so she can pretend to be the "super perverted big tidday girl that's into every kink"? 
    Because her results make no damn sense at all
    100% Brat / but also / 100% Brat tamer
    100% Sadist / but also / 100% Masochist
    100% Girl / but also / 100% Mommy
    100% Prey / but also  / 100% Hunter  
     
    How does this girl think sex works in irl? She's either actually this dumb or just had a really fucked up sexual relationships so far (maybe both tbh) 

    • 14
  12. Ouji-sama added a post in a topic invadernoodles   


     
    That's an interesting way to put it.
    'tight dramatic looks'
    which actually means
    'faked huge ass anime tiddays' but ok. 
    • 7
  13. Ouji-sama added a post in a topic invadernoodles   

    Your 'Hair' is dead.
    D.E.A.D.

     
    • 10
  14. Ouji-sama added a post in a topic Momosweetcosplay / Ahripop / Himeahri   

    more of an emotional rollercoaster ride while viewing snowflakes on Instagram
    • 1
  15. Ouji-sama added a post in a topic invadernoodles   


    If that's  the healthiest your hair has ever been...
    maybe try shaving it off bc it looks dead. No matter what toy put in it now. It. Is. Dead. 
    + wasn't her hair black/greyish before? So she must've used bleach and vegan hair dye can still be very damaging. Even natural Henna Dye dries your hair out. Stooooooop lying girl.
     

    Women can't see you as a friend if you see them as enemies and treat them like crap Natty. 
    Especially girls that are also into lewd stuff ( which should be a good match for her if she actually liked girls) get treated very badly by her. I've seen that multiple times on her discord back then.
    • 8