• Announcements

    • Negative Reputation   08/03/19

      We've heard you loud and clear - negative reputation is back. Remember that it's still against the rules to complain about being downvoted - if you think someone's mass-downvoting posts or otherwise abusing the reputation system, DM a mod and we will take care of it.

Flowercotton

Members
  • Content count

    625
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

3545 Neutral

About Flowercotton

  • Rank
    Merveilleux
  • Birthday September 08

Recent Profile Visitors


1869 profile views

Flowercotton's Activity

  1. Flowercotton added a post in a topic Hiding in my room (Daniel)   

    man..shit went down..
    Seems like his wife found stuff in his iPad while he was out. Its not confirmed but it sounds like she found footage of him cheating on HER bed.. like wtf 
    now she brought all his belongings out to a friend's place, maybe trying to sell it. Chihiro sent the things she found on his iPad to his mom and sister. His mom responded saying he is a disgrace and shouldn't come back to England to her and that she will change the Will for Daniel so he gets nothing.
    I wonder if this is all staged or not, since his channel became repetitive and boring, so he thought he needs some more drama..if not then holy shit. Chihiro finally kicking his balls!
    • 6
  2. Flowercotton added a post in a topic Won Nation (Yvng Juuggin, Rich Hobo, Sleepy Da Plug)   

    so basically this song is about umm..being salty about getting rejected by a girl? LOL 
    ' I wont remember that b*** when I'm rich ' - yeah like that will ever happen with that heavy autotune, cant rap for shit 🙄 they be trying to get fame since years and havent got a bit closer since..
    Richhobo part is pure trash, he just be screaming like an idiot 
    • 10
  3. Flowercotton added a post in a topic Jasmine Sean   

    sorry too be so shallow but I am not surprised the guy hooked up with her, with his looks he probably doesent get laid often 🤷🏼‍♀️
    Also maybe Jasmine let every guy she slept with know that she is preggo with his kid, in hope any of the guys would support her. But he was the only one to actually be there for her? So could be that the biological father is some other guy but dipped 
    • 1
  4. Flowercotton added a post in a topic Jasmine Sean   

    so they just met once and hooked up..? They literally only spent a few hours together and talking about marriage. Huge oopsie
    • 0
  5. Flowercotton added a post in a topic Jasmine Sean   

    I feel like this whole marriage thing and talking things out is also just an imagination in her head and he doesent even know what's gonna await him when she just shows up infront of his door.
    How did those 2 date in the first place not even speaking a language they both understand..? Did they just go straight to a motel or what?
    • 8
  6. Flowercotton added a post in a topic Won Nation (Yvng Juuggin, Rich Hobo, Sleepy Da Plug)   

    is he really part french tho? It just seems like an act/joke to me?🤔 like to seem cool and international. Probably he has some chick just translating something in french to put in his bio 
    • 1
  7. Flowercotton added a post in a topic Jasmine Sean   

    This may sound rude but somehow I do feel like both are too blame, but obviously Jasmine is more to blame. I just have this image in my head that she f**** as many korean guys as she could to get pregnant without using protection (possibly lying to the guy she is in birth control?) so she could get her baby? She posted pictures of meeting several guys in a short vacation..yes the guy probably just wanted a quick dip but she isnt better because she wanted the same but also to fuck over a Korean guy to get a mixed baby that she fetishizes and maybe to force him to stay with her because of that?
    This may not be true but this just seems like what happened in my eyes..
    • 14
  8. Flowercotton added a post in a topic General Koreaboo Thread   

    yeah her korean was so limited..but still the guy was like 'oh wow your korean is great'..🙄
    She photoshops her body also extremely. Its kinda obvious but also sad. In the video you can see she is clearly a big girl but shoops to give this image of a skinny thicc girl with huge boobs (which are real tho at least lol) 
    • 3
  9. Flowercotton added a post in a topic General Koreaboo Thread   

    yeah she seemed nice but holy shit...I wouldn't even think about if they were the same person if I saw her on the streets..she was also trying to cover half of her face with her hair while the wind was always blowing it annoyingly in her face but she never mind getting it out of the way..she definitely trying to look korean

    • 11
  10. Flowercotton added a post in a topic General Koreaboo Thread   

    that other girl is valentae and has a YouTube channel and uploaded some kpop memes and stuff haha
    yeah so much extreme kboo stuff going on 😩😩
    • 0
  11. Flowercotton added a post in a topic General Koreaboo Thread   

    its kinda confusing but it's 2 different girls. One girl that 'almost' hooked up with an 'idol' but in reality was just a guy who once uploaded a cheaply made mv which barely had 20k views before this blew up and ckickbaited her video which made it seem like it was some popular idol 
    other girl just sits and talks about how she can't believe she is a relationship with an idol apparently with some metaphors and all that but obviously not true (make it seems like it's a bts member?) Seems to have some mental issue though.🤔
    • 1
  12. Flowercotton added a post in a topic Wylona Social Media Updates   

    she was probably hoping for him to actually send her money when she mentioned her problems are mostly financially...but he just lets her with an 'ooh' 😩😂😂
    • 9
  13. Flowercotton added a post in a topic Jasmine Sean   

    It could also be that she doesent mean her & the dad by 'us' but her & the baby and he isnt gonna be there the whole week but maybe agree to meet and talk for a bit..? I doubt he will be willing to be around them the whole time after just running away from all his responsibilities and being a student.
    • 0
  14. Flowercotton added a post in a topic Brianna Slaughter / Morena In Japan   

    Complaining about how everyone should stop interfering in her love business but posting shit like this?? um ok gurl
    She should at least keep her fuckboy for at least a month before posting him all over social media from the 1st day they meet, jesus
    • 7
  15. Flowercotton added a post in a topic hxneul   

    How did she suddenly get so rich though with all that Gucci, Prada and cosmetic procedures going on? Didnt she just finish school recently and all??😮
    I remember following this thread over a year ago and she was this average teen
    • 2