Sodapop

Members
  • Content count

    1760
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

10411 Neutral

About Sodapop

  • Rank
    Sans Pareil
  • Birthday 09/18/95

Recent Profile Visitors


10003 profile views

Sodapop's Activity

  1. Sodapop added a post in a topic Anime Discussion   

    Oy I already answered this question on lolcow so ill just copy and paste my answers lol
    1. Yuri On Ice
    2. Cowboy bebop
    3. Case Closed
    4. Gravitation
    5. Watamote
    6. S-Cry-Ed
    7. Log Horizon
    8. FMA (haven't seen BH)
    9. Junjou Romantica 
    10. Watakoi
     
     
    • 0
  2. Sodapop added a post in a topic Simply_Kenna [Thread 4]   

    @science side of tumblr 
    Please explain how someone like Kiwi has such a large following. Show your sources thanks.
    • 3
  3. Sodapop added a post in a topic Anime Discussion   


    I'm like so in love right now. I started watching Hitorijime My Hero and omfg I love it! I wanna buy the manga cause im sure it's probably so much better. I see you Amazon Prime.... I see you're tryna appeal to my interest m-maybe I should think about getting it. I mean I already have CR though.
    edit:
    FUCK I JUST REALIZED THAT IT WON'T BE TRANSLATED IN ENGLISH OFFICIALLY ILL HAVE TO READ IT ON THE INTERNET BUT I WANNA SUPPORT IT.
    • 0
  4. Sodapop added a post in a topic Berry Tsukasa   

    @ 0.933
    • 0
  5. Sodapop added a post in a topic Simply_Kenna [Thread 4]   

    I don't get why this is getting downvoted it seems p accurate to me 
    • 10
  6. Sodapop added a post in a topic Rant Thread   

    Yup I got to that point at my last job. I hope you're looking for another job in the mean time. It got to the point where I was literally on indeed.com on my lunch breaks/ while at the registers because it was seriously that bad. It gives me pleasure to walk into the store now and see that it's almost always in chaos and they're asking me to come back. Screw them find somewhere else to work, some where they'll actually appreciate your hard work. Trust me they'll see what they had when you're gone.
    • 1
  7. Sodapop added a post in a topic Hime/ Himeka/ Angela/ Honey Kitten Momo   

    Her ass lying about being Asian




     
    Picture I found in her tags on Insta(take a guess which one she is):


    update on boobies:
     
     
     
    • 0
  8. Sodapop added a post in a topic Rant Thread   


    Being an adult fucking sucks. We need dental and I don't want to wait for the portal thing to open for my job. So I'm looking at other plans and what the fuck am I looking at. Why can't this shit be in ENGLISH? Like legit talk to me like a kindergartner 'cause that's exactly what I am ;-; I just wanna know who to give my money to okay. I need to go to the dentist. IM TIRED OF GOOGLING EVERYTHING SO I CAN KNOW WHAT IM READING. Really about to wikihow this shit because holy shit! 
     
    • 0
  9. Sodapop added a post in a topic Unpopular Opinons (Anime Edition)   

    I-Is that so ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    • 0
  10. Sodapop added a post in a topic Simply_Kenna [Thread 3]   

  11. Sodapop added a post in a topic Simply_Kenna [Thread 3]   

  12. Sodapop added a post in a topic Random Chat Thread   


    I didn't get the promotion. I mean it's not too bad, this way I can keep my weekends hah. 
    • 0
  13. Sodapop added a post in a topic Anime Discussion   

    Depends what it is. With the new FLCL season I want to drop this shit so bad because it sucks. It's nothing like the first season at all the characters bland and the storyline is boring. But I'm holding on hoping itll get better somehow.. I mean it's gotten slightly better but had this been anything else I would've dropped it a long time ago.
    • 1
  14. Sodapop added a post in a topic Random Chat Thread   

    Don’t  do this. The pest will stay in your house and multiply and go into your belongings anyway.
    • 7
  15. Sodapop added a post in a topic Simply_Kenna [Thread 3]   

    It’s alright i got y’all fam. 
    Her ‘proof’ vidya 
    https://streamable.com/lemf8
    • 2