• Announcements

    • Recent changes to PULL   07/07/19

      Hello everyone,   As promised, we're working on some changes to improve the forum and community! So far, here are the recent changes: Negative reputation has been disabled. Upvoting remains intact. This is a trial run to deal with whiteknights brigading certain topics and salty users mass-downvoting users they disagree with. Some text formatting options have been removed. Some users like to format their posts in ways that make them harder to read or downright obnoxious. (Light colors, tiny fonts, etc), so this helps make threads more readable. If you find yourself needing post formatting because you're making a new thread, please contact a mod and we will make it happen. New threads have to be approved anyway, so you're not going to have to start out with an ugly thread. Text formatting remains available to all users who have supported us via Patreon.No more threads on "Online Personalities". We will NOT lock or remove old threads, but we won't approve new threads about people who don't have any history of drama or controversies. Some threads will be moved to the snowflake sections if applicable. Read the new topic guidelines before you make a new thread.Here are our works in progress: New categories will be added. "Little Snowflakes" is too broad of a spectrum, so we're going to sort our flakes into a few sub-sections to keep things organized. We will also make more use of tags for those flakes who transcend categories. This will also allow us to appoint moderators to specific categories or snowflakes. New moderators will be onboarded soon. 

Cocona96

Members
  • Content count

    24
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

-123 Neutral

About Cocona96

  • Rank
    Débutant

Cocona96's Activity

  1. Cocona96 added a post in a topic Delandra Barbie Johnson   

    Changing up your story now.... Did you talk to me directly like you claimed at first, or through a friend? Yeah just shut up and get your lie together before you start posting shit.
    • 1
  2. Cocona96 added a post in a topic Delandra Barbie Johnson   

    I've never talked to you a day in my life. I've never given any details like that about myself. Liar.
    • 0
  3. Cocona96 added a post in a topic Delandra Barbie Johnson   

    Oooooh, good one. *claps*
    • 0
  4. Cocona96 added a post in a topic Delandra Barbie Johnson   

    But you cared enough to write me a novel? Since you've got that off your chest, move along. Oh, and thanks for the "insight", all of you.
    • 0
  5. Cocona96 added a post in a topic Delandra Barbie Johnson   

    Yeah a simple statement is "childish". This website is childish, let's not forget that hypocrite. Since this particular page is about me, why not respond?
     
     
    .... Oh and your condescending replies, because you have nothing else to say, isn't much of anything either, heh. It's funny to see you act like you know me, posting random shit that I HAVE MADE PUBLIC on the Internet? Fine. Everyone's done a little cyberstalking in their day I guess? Harassing me and my husbands family via messages, LINE, email? Not ok. 
    Upset because I will continue to defend myself? Ah, now that's too bad. *files nails*
    You girls can keep talking shit in these cyberstalking forums, anonymously......but what does that make you? Hm.
    • 0
  6. Cocona96 added a post in a topic Delandra Barbie Johnson   

     
    Comebacks? I am simply responding, if it's bothering you? *shrugs*
    NOPE. You don't know what I'm feeling, nice try though ;D
     
     
    • 0
  7. Cocona96 added a post in a topic Delandra Barbie Johnson   

    because I can? Lol
    • 0
  8. Cocona96 added a post in a topic Delandra Barbie Johnson   

    Ooooooh she called me a whore!!! HA
    oh yeah? And you're sitting here talking about me and making fun of me on the Internet, so what makes you better? 
    mhmm whatever floats your boat
    • 0
  9. Cocona96 added a post in a topic Delandra Barbie Johnson   

    yeah because you're going to tell ME how I feel. Still not caring about "revealing my identity" or I would've kept up the shpeil, nah. What are you going to do about it, keep talking shit? Sticks and stones love
    • 0
  10. Cocona96 added a post in a topic Delandra Barbie Johnson   

    No, I just don't give a fuck
    yeah yeah yeah whatever you say lol
    • 0
  11. Cocona96 added a post in a topic Delandra Barbie Johnson   

    didn't forget
    • 0
  12. Cocona96 added a post in a topic Delandra Barbie Johnson   

    a fan of myself? No. Also I don't care if you can see past posts......All that bullshit she heard was hearsay, just like I could say you steal out of your grandmas purse to buy cigarettes. All hearsay
    Shading other members? No I haven't, I don't need to hate on my friends. Yeah because I look good *takes a selfie* lmaoooo
    • 0
  13. Cocona96 added a post in a topic Delandra Barbie Johnson   

    coworkers also had a field day about how you were baby sitting a grown ass man, you weren't his gf you were his sugar mama and he was having a great time fucking various dancers from the club upstairs, you knew it no matter how much you try to deny it Vivienne. Of course you found this blog, you were so obsessed after I told you I lived in Japan, and wouldn't leave me alone about it! Yep we all saw your "bf" yell and scream at you several times, we even protected you from him before. But you stuck with him, and he eventually blacked both your eyes...... Is that why you were OBVIOUSLY covering your face for a week and constantly crying at work? Lol just shut up dumb bitch, we were so glad you left, not like you were making money anyway.... You were just sucking and fucking in VIP trying to cover your "bf's" shopping habits. HAHAHA, have a nice life being a punching bag Vivienne
    • 0
  14. Cocona96 added a post in a topic Delandra Barbie Johnson   

    so does mine. 
    • 0
  15. Cocona96 added a post in a topic Delandra Barbie Johnson   

    then stop talking about her? She posted the shit, not me
    • 0